Menu ≡
Startsida
Forum
Hjälp
Sök
Kalender
Medlemmar
►
Medlemmar
◄
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga in
Registrera
Kontakt
Startsida
Forum
Hjälp
Sök
Kalender
Medlemmar
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga in
Registrera
Kontakt
ATVForum, allt om fyrhjulingar
»
Allmän diskussion
»
Tester och Recensioner
(Moderator:
Rickard Marklund
) »
Ämne:
Can-Am Outlander MAX PRO XU T HD7 T3b - 60km/h
« föregående
nästa »
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
2
Alla
Gå ned
Författare
Ämne: Can-Am Outlander MAX PRO XU T HD7 T3b - 60km/h (läst 3205 gånger)
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Antal inlägg: 2536
Kön:
Rickard Marklund
«
skrivet:
3 oktober 2024 kl. 08:50:49 »
Så var det då efter 15 år beställt en ny ATV som ska levereras så snart som möjligt.
Tråkigt nog fanns ingen adpatersats mellan min gamla bandsats och nya chassiet, så där måste vi göra nåt MCgyver-liknande för att det ska kunna fungera.
Märkligt att de inte fixat det hos can-am? (Eller kanske inte, de vill ju tjäna pengar på att sälja nya bandsatser.)
Blev ett riktigt impulsköp, något som jag inte är känd för, men helt ärligt så kollade jag i princip inget innan, jag förutsatte nämligen att det skulle bli problem att hitta en maskin som min gamla (Can Am) Apache bandsats skulle passa till, om jag kikade på andra fabrikat, så jag åkte direkt till Can Am-ÅF i Piteå.
De hade nedsatt pris (12 000 kr) på Can-Am Outlander MAX PRO XU T HD7 och den kändes helt OK att köra, så jag bara köpte.
MAx innebär att det är den förlängda modellen med plats för två, tror den kostade 10 000 kr mer än den korta modellen.
Min gamla Outlander 800 XTP har ju gjort ett bra jobb i alla år, men nu var det en del grejer som behövde fixas, och det ville jag inte göra själv, eller betala för - det kändes helt enkelt bättre om märkesverkstan får göra det jobbet och sälja den till någon annan lycklig ägare.
Mest akut var väl att jag körde sönder en drivknuts-damask i somras, råkade linda upp en kätting runt drivaxeln vänster bak, så den började läcka lite fett - har fått stå sedan dess medan jag funderat hur jag skulle göra.
Nu blev det i alla fall som det blev, och så här i efterhand har jag kollat en hel del på tester på youtube, och "alla" verkar tycka att den är klassledande, så kanske gjorde jag ett bra val ändå.
Slutpriset hamnade på 192900 kr
Rabatt 17100 kr
175800 kr alltså.
Då har jag utrustat dem med följande:
1. 60" plogblad i plast (Blir intressant se om det är plast eller stål, han SA stål, men för mig spelar det ingen roll, jag sa bara "billigast möjliga")
2. Plogfäste med snabbkoppling
3.Ny linstyrning för vinschen, med större nedre rulle så vajern ska hålla lite längre innan den går av när man plogar.
4. "Drift cutter" för plogbladet, alltså plåtar som gör att man får med mer snö innan det börjar trycka ut på sidan.
5. Montagesats för bandsats, passar ju inte min, men behövs även om man ska göra modiferingarna som vi planerar.
6. Track module kit, en elektronikenhet som gör att hastighetsmätare och ODO visar rätt även om utväxlingen på bandsatsen är mycket lägre än med hjulen monterade på maskinen.
7. Handtags och tumvärmare
8. Vindruta
9. Support smartphone kit. En förhöjning som jag tror krävs för att fästa vindrutan med, men den funkar också som mobilhållare.
10. Deflector air kit, en svart plastbit som ansluter mellan vindrutan och instrumentbrädan så det inte ska bli kalldrag nedanför vindrutan, gissar att den är fast monterad och inte vrider sig när man styr.
11. Monteringen av all utrustning ingår.
Vad jag fick i inbyte är mellan mig och företaget, men det var inte så mycket med tanke på det behov av service och reparationer som finns.
Sen ska de ju tjäna en slant också.
Skönt slippa försöka sälja den själv i alla fall, troligen hade jag väl behövt lägga ut ett par tiotusen på att fixa till den innan försäljning om jag skulle kunna sälja den, och sånt krångel vill jag verkligen inte hålla på med.
Jag hoppas kunna klara mig i 15 år till med denna, och då är man 74 år, oklart om man ska köra mer sen...
Hittar inga bilder med exakt den utrustning som sitter på min, men bifogar en bild som är så nära som möjligt, fler bilder kommer när den finns hemma hos mig.
Maskinen på bilden är grå, men tyvärr fanns det bara militärgröna i Sverige, hur nu någon människa i beslutande ställning kan fatta ett sånt beslut att köpa in gröna övergår mitt förstånd, men vissa saker får man släppa om man inte ska bli tokig.
Anmäl till moderator
Loggat
ATV-fantast som köpte första landsvägsreg. ATV:n direkt de blev lagliga. Företagare som driver "forumen"
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
Driver webshop för "energijägare"
www.energibutiken.se
Driver offerttjänst för värmepumpsköpare:
www.energioffert.se
Kör: Can-Am MAX 800R XT-P -10
Bor i by utanför Piteå.
GeFeldz
ATV Pro
Antal inlägg: 345
Kön:
CF 1000
GeFeldz
SV: Can-Am Outlander MAX PRO XU T HD7 T3b - 60km/h
«
Svar #1 skrivet:
3 oktober 2024 kl. 09:51:33 »
Provkörde som snabbast en kompis HD7 i somras, tror det är en vanlig kort Outlander, och den går riktigt fint. Ingen märkbar fördröjning i gas-responsen som det var på tidiga el-gas-brp och bra med kraft i maskinen, förmodligen i samma liga som Yamaha 700 och Suzuki 750 osv. Fint tillslag i variatorerna, bekväm körställning och mysig stötdämpning.
Blir förvånad om du inte skulle vara nöjd, förutom skönsången från en v-twin och vikten när du plogar. Just för plogning är det ju bättre ju tyngre maskinen är =)
«
Senast ändrad: 3 oktober 2024 kl. 09:53:27 av GeFeldz
»
Anmäl till moderator
Loggat
Polaris Sportsman 500 ho 2012
Dinli Centhor 700 2013
Arctic Cat 700XT T3 2013
CF Moto Cforce 800 EPS 2015 stulen
Yamaha Grizzly 700 SE 2016
CF Moto Cforce 1000 EPS 2021 traktor B
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #2 skrivet:
3 oktober 2024 kl. 15:31:41 »
Jo, det är kul när det händer nåt när man gasar, men med åren har det blivit allt mindre nöjeskörning, använder den mest för att skotta att flytta båten mellan sjöar, och när jag nöjeskör puttrar jag mest bara runt i maklig fart.
Har en Polaris 850 SKS skoter som jag kör för att ha kul istället, där händer det verkligen saker när man trycker på gasen.
Och en Can Am spyder, det är ju också skapligt bra drag i den.
Den här fyrhjulingen går ju bara 60 km/h, men då är jag å andra sidan laglig för första gången i mitt liv, så det är ju också en fördel, egentligen är det väl bara om man ska åka långt det är bra om man kan köra fortare, men inte ens med min gamla maskin känns det väl som någon hälsokur att ligga i 90 km/h eller mer någon längre sträcka, så jag är inte så brydd om maxfarten, viktigast är ju att man har tillgång till all effekt tills den stryper på fartspärren.
Det enda smolket i glädjebägaren är ju det där med att bandsatsen inte passar med ett originalkit för monteringen, det gäller ju verkligen att det håller, kan bli dyrt om bandsatsen slår runt och krossar alla plast den kommer i kontakt med.
Kan vara farligt dessutom, om ett ben kommer i kläm.
Om inte killarna på verkstan kan fixa det så är svågern NC-operatör och har tillgång till alla maskiner som behövs för att göra nåt som håller, verkar inte som att det ska vara hel omöjligt tycker jag.
Kanske får man ett litet "atv-intresse-revival" nu igen, för det är ju alltid kul med nytt, känns som att det kan bli lite mer körning nu i alla fall.
Inget är som väntans och längtans tider i alla fall, det verkar gälla hur gammal man än blir.
Snöskottningen med bandsats går rätt bra även om den är lite lättare, om den nu verkligen är det (har inte kollat), tycker den ser rätt mycket större ut, både bredare och längre, och högre.
Utan bandsats går det inte skotta så långt in på säsongen hos oss, måste göra rätt branta snöramper för att bli av med alla snö på den egna gården, så med hjul börjar det spinna loss rätt snart, så bandsatsen är helt nödvändig, och förlänger ju dessutom nöjes-säsongen så den stäcker sig året om.
«
Senast ändrad: 3 oktober 2024 kl. 15:37:45 av Rickard Marklund
»
Anmäl till moderator
Loggat
ATV-fantast som köpte första landsvägsreg. ATV:n direkt de blev lagliga. Företagare som driver "forumen"
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
raptor350
ATV Pro
Antal inlägg: 327
ATV eller Fyrhjuling?
raptor350
«
Svar #3 skrivet:
8 oktober 2024 kl. 20:07:26 »
Låter som ett vettigt köp.
Testat köra hd 5 och hd 7.
Tror även att jag testade en hd7 med bandsats i vintras.
Gick fint och jag tror att effekten räcker för det mesta.
Blir intressant att höra vidare om du blir nöjd med köpet.
Anmäl till moderator
Loggat
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #4 skrivet:
11 oktober 2024 kl. 10:01:06 »
Killarna på verkstan fick dit bandsatsen, men jag tror inte det kommer att hålla, och det blev feljusterat i framvagnen så det måste göras om.
Lätt hänt om man inte har den 15 år gamla isntallationsmanualen (som jag hade kvar hemma), när jag kollar så måste det justeras om minst 50 mm i fram, och det går inte för att gängstången är för kort.
Även bak ser det lite klent ut, så jag och svågern ska göra om och göra rätt, så jag inte behöver oroa mig för att antirotationsstagen ska lossna, och bandsatsen ska slå sönder plasten.
Schyst nog behövde vi inte betala för det jobb de gjort för att anpassa montagekitet, så det är "förlåtet" att det inte blev som jag anser att det behöver vara för att hålla över tid.
Nu kommer vi göra det mycket mer likt som det ser ut på en modern bandsats, med de kraftigare gängstängerna, kraftigare kulleder och med gummidämpare på plats för att slippa de värsta tvära slagen som kan knäcka bultarna.
Så imorgon blir det att plocka loss bandsatsen, och på Måndag kör jag iväg dem till verkstan där vi ska jobba med anpassningen på ett mer seriöst sätt.
Återstår att se hur vi lyckas, kommer lägga in bilder på före och efter sen när det är klart, kan ta 1-2 veckor då vi troligen behöver beställa någon led eller gängstång.
Fick även en faktura från trafikföräkringsföreningen på 1400 kr för att jag missade att försäkra den efter att jag som privatperson köpt ut den från företaget.
Eftersom jag (som företag) inte hade för avsikt att säga upp försäkringen innan avställningen aktiverades så tog jag ingen försäkring som privatperson, man vill ju inte betala två försäkringar samtidigt.
Nu visar det sig att trafikverket rapporterar till försäkringsbolaget och de avslutar försäkringen retroaktivt från det datum som står på ägarbyteshandlingen (Gula regbeviset), så jag hade så att säga ägt den utan försäkring i 7 dagar utan försäkring.
1400 kr böter.
Idag insåg jag dock att jag faktiskt tecknat avtalet med säljaren av den nya maskinen samma dag som jag gjorde ägarbytet från firman till mig, så jag har ju inte ägt den sedan jag fyllde i ägarbytet mellan mitt företag och mig som privatperson.
SKa in idag med nya regbevisen så att företaget kan göra ägarbyte, och nu är det viktigt att det skrivs ägarbyte från den dag jag tecknade avtalet, då borde jag slippa betala de där 1400 kronorna.
Jag utgår från att företagen som handlar med maskinerna har något sort försäkring för allt de byter in.
Hoppas det i alla fall så man slipper krångla så här på en fredag.
Med bandsatsen på är den GIGANTISK, vindrutan når mig upp i pannan när jag står på marken bredvid.
Lastracken fram just under mina man-boobs.
Skulle tro den är i princip lika bred som en bil med banden på.
Nåt jag missat var att den har både drag och eluttag för släpvagn, så jag kan dra släp lagligt så vitt jag kan förstå, det var en fin bonus.
«
Senast ändrad: 11 oktober 2024 kl. 10:05:22 av Rickard Marklund
»
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #5 skrivet:
12 oktober 2024 kl. 09:32:59 »
Som jag misstänkte, det gick inte registrera ägarbyte bakåt i tiden, så jag får nog gott betala de är 1400 kronorna till trafikförsäkringsföreningen, även om jag VERKLIGEN gjorde det jag kunde för att undvika problem med försökringen.
Så här i efterhand är det ju lätt att förstå att jag skulle ringt mitt försäkringsbolag för att säkert veta hur jag skulle agera, men det är lätt att veta när det redan hänt.
Nu vet jag, frågan är om jag minns det nästa gång jag ska göra ett ägarbyte...
-5 grader nu på morgon, och även om solen skiner känns det lite sådär att gå ut och skruva bort bandsatsen i kylan, sonen som ska hjälpa mig är dessutom en sjusovare på helgerna, så jag får nog gott vänta tills det blir lite senare, och varmare ute.
Var i alla fall ut en första liten sväng igår, och det som fastnade var hur otroligt vackert motorn låter på tomgång, klockrent varvtal och ett riktigt trevlig ljud från avgassystemet.
10 plus av 10 möjliga på motorljudet i alla fall.
Fjädringen känns också bra, men det är nåt med bandsatsen som gör att det vill haka upp sig när man svänger, tror jag vet vad det är, och det löser vi med den nya setup vi planerat.
Har inte fått DPS-dosan som ska göra att hastighetsmätaren visar rätt, så med bandsatsen på stryper den effekten när hastighetsmätaren visar 60, men det kanske går 35 i verkligheten...
Borde få den där enheten nästa vecka, så det löser sig innan bandsatsen ska på igen.
Skotta snö går ju med hjulen på i några veckor, det är först när snöramperna börjar bli branta som bandsatsen verkligen gör nytta.
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #6 skrivet:
12 oktober 2024 kl. 10:03:03 »
En bild på skönheten.
Den är stor som ett mindre hus.
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #7 skrivet:
12 oktober 2024 kl. 10:07:30 »
Några bilder på antirotationsstagen "före" våra modifieringar.
«
Senast ändrad: 12 oktober 2024 kl. 10:09:21 av Rickard Marklund
»
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
GeFeldz
ATV Pro
Kön:
CF 1000
GeFeldz
«
Svar #8 skrivet:
12 oktober 2024 kl. 17:54:49 »
Citat från: Rickard Marklund skrivet 12 oktober 2024 kl. 10:03:03
En bild på skönheten.
Den är stor som ett mindre hus.
Härligt att du är nöjd =)
Om du tycker den där är stor, kolla på en CF Moto 850 eller 1000! Gänget jag kör med ibland har korta CA Outlander 1000 och de ser små ut jämfört med min maskin.
Bredden och höjden med band är ju rätt respektingivande, nya chassiet har nog bredare mellan spindlarna och något mer markfrigång.
«
Senast ändrad: 12 oktober 2024 kl. 18:41:22 av GeFeldz
»
Anmäl till moderator
Loggat
Dinli Centhor 700 2013
Arctic Cat 700XT T3 2013
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #9 skrivet:
14 oktober 2024 kl. 08:34:43 »
Skiljer några mm.
CF moto 850 är (LXBXH) 2395 x 1264 x 1420 med 28,5 cm markfrigång.
Vikt 481 kg
Outlander 700 max är 2392 x 1209 x 1456 med 31,8 cm markfrigång.
vikt: 416,4
Med vindrutan på blir min dessutom någon decimeter högre ändå.
Och väger väl ett par kg mer än annars.
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
GeFeldz
ATV Pro
Kön:
CF 1000
GeFeldz
«
Svar #10 skrivet:
15 oktober 2024 kl. 06:31:20 »
Den är såpass stor, alltså! Maffig =)
Anmäl till moderator
Loggat
Dinli Centhor 700 2013
Arctic Cat 700XT T3 2013
Rickard Marklund
Ägare av forumet
Administratör
Kön:
Rickard Marklund
«
Svar #11 skrivet:
20 oktober 2024 kl. 20:49:42 »
Nu är nya fästena på plats.
Anmäl till moderator
Loggat
www.varmepumpsforum.com
www.atvforum.se
och
www.poolforum.se
www.energibutiken.se
www.energioffert.se
Bor i by utanför Piteå.
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
2
Alla
Gå upp
« föregående
nästa »
ATVForum, allt om fyrhjulingar
»
Allmän diskussion
»
Tester och Recensioner
(Moderator:
Rickard Marklund
) »
Ämne:
Online just nu.
937 gäster, 1 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:
Tomterna
Flest online idag:
1078
. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12)
CHATT
Inlägg här försvinner efter några dar.
Traxter
:
Morgon på er. Finns det några häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
24 februari 2025 kl. 10:23:25
Mrhandsome
:
Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nå mig på 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
21 februari 2025 kl. 09:25:52
Oscar5
:
Någon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
4 februari 2025 kl. 19:20:50
Oscar5
:
44
4 februari 2025 kl. 19:15:36
Greger59
:
Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
15 januari 2025 kl. 23:49:44
Mrhandsome
:
Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃÂ¥ mig pÃÂ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
4 januari 2025 kl. 00:28:39
kampersvik
:
schema vaccumssangar cf moto 500 2013
26 november 2024 kl. 17:48:35
trailboss
:
Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
3 oktober 2024 kl. 12:08:54
Mrhandsome
:
Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nå mig på 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
16 september 2024 kl. 11:29:29
Kalle33
:
Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dåliga bromsar på den. Finns det bromsvåg på den?
11 september 2024 kl. 19:41:14
Kalle33
:
Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
11 september 2024 kl. 19:40:02
Kalle33
:
Hej.
11 september 2024 kl. 19:39:40
Olkip
:
Vart hittar man en ny plast kåpa till goes access mortor 450SM?
1 juli 2024 kl. 11:59:20
Livgan20
:
Hej, har en barossa silverhawk 250. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda på vilka drev som sitter på (storlek och typ av drev) helst både fram och bak. Mvh
1 juli 2024 kl. 02:22:58
skarpsynt
:
Någon som vet mellan vilka år Honda Rancher såldes i FE (knappväxel) utförande? Min fråga gäller senaste modellen (2014-).
2 juni 2024 kl. 22:56:10
Micke_c
:
Det är ju gasvire. Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
9 maj 2024 kl. 12:32:13
Micke_c
:
onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige? Mvh HonBob
9 maj 2024 kl. 12:31:29
HonBob
:
Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige? Mvh HonBob
7 maj 2024 kl. 17:51:54
Calleb
:
är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
7 mars 2024 kl. 17:20:12
Grusbus
:
Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
28 januari 2024 kl. 00:00:27
R.W
:
Oljebyte polaris 800 efi
23 december 2023 kl. 09:34:37
Niklasbx7
:
Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
17 december 2023 kl. 13:43:58
Johnem73
:
12 tum
18 oktober 2023 kl. 19:20:28
Tiasb
:
Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
29 september 2023 kl. 17:53:28
L-E Jonsson
:
Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
18 september 2023 kl. 13:32:39
L-E Jonsson
:
Hej
18 september 2023 kl. 13:19:39
Sjulsbo
:
Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
11 augusti 2023 kl. 10:49:57
samuelLt50
:
Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
4 augusti 2023 kl. 02:26:53
Icyy30
:
Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
1 juli 2023 kl. 15:29:57
Vinnewin
:
Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
22 juni 2023 kl. 14:22:20
kenthas
:
Trimma cf-moto
1 juni 2023 kl. 11:38:02
Jote
:
Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
15 maj 2023 kl. 13:25:03
william
:
jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
2 maj 2023 kl. 10:35:19
william
:
jag har ett problem att när jag har kört k
2 maj 2023 kl. 10:33:51
Jannethegamer
:
Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
13 april 2023 kl. 18:49:39
topo1
:
Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
12 april 2023 kl. 11:21:26
topo1
:
cectek
12 april 2023 kl. 11:08:57
Jannethegamer
:
Smc
1 april 2023 kl. 19:15:32
Högdahl
:
🍻🍺
9 mars 2023 kl. 14:10:18
Jennil
:
Hej någon som har plast kåpor till suzuki lt250r? Helst 1986? Men funkar mellan 85-92 maila mig isåfall, ultra_jens@hotmail.com
18 februari 2023 kl. 09:40:29
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies.
OK
Mer info