jag satte på ett 400cc kit på min Raptor 350 med en 450 full race cam, je-piston och titanium ventilfjædrar..vilket draag det blev 8O har edelbrock førgasare och oil cooler kit på, fungerar vældigt bra
å sen när du har köpt en ltz å vill ha trimtips till den maskinen så får du till svar att du ska köpa en 700 istället för att trimma 400 an :roll:
Citat från: "Svante"jag satte på ett 400cc kit på min Raptor 350 med en 450 full race cam, je-piston och titanium ventilfjædrar..vilket draag det blev 8O har edelbrock førgasare och oil cooler kit på, fungerar vældigt bra Gammal tråd som tas upp igen! Var köpte du delarna?
Citat från: "iroc"å sen när du har köpt en ltz å vill ha trimtips till den maskinen så får du till svar att du ska köpa en 700 istället för att trimma 400 an :roll:Hur fort går det att komma upp i org. med en 700?
Än så länge har jag bara satt på helsystem (Big Gun Race) och bestyckat upp ett par snäpp. Funderar på en Hotcams stage 1 kamaxel, och kanske en JE-pistons högkompkolv. Någon som gjort några liknande modifieringar ?