Storforsen låter bra. Sen kan kan vi åka upp till kåbdalis. Där har jag en stuga på 13 kvm, det finns en bäddsoffa och plats för ett antal madrasser. det finns även tillgång till servicehus med dusch och wc. skulle väll tro att man rymms 5-6st utan större bekymmer. kanske kan låna en stuga till. kan kolla upp det om vi skulle bli fler.vad tror vi om detta? vi tar lördagen i etapper (startar tidigt. runt . skulle vilja kolla in sikfors, där har jag hört att det finns mycket fina stigar och grejjer. sen till älvsbyn, kanske en sväng till flurheden, sen storforsen. avslutar i kåbdalis. sen kör vi lite däromkring på söndag och sen hem på eftermiddagen. går ju att tanka i älvsbyn, vidsel och kåbdalis. några funderingar..? om det låter intressant kan vi spika det den 8-9 sept.
Låter jävligt kul.Kan tyvärr inte följa med. Tittar på racerbilar just den helgen.Typ Italien, Typ Monza.Som sagt, jag prioterar bort denna sväng.
Typ är borta från oss och har JÄÄÄVLIGT kul alltså !Men vi ska också ha skoj, tror jag det blir också om nu grejjerna håller för oss och om jag nu inte hinner sälja pärlan innan dess...Ska köpa mig en nyare Volvo nu...
Citat från: "wwwpunktaminpunktse"Låter jävligt kul.Kan tyvärr inte följa med. Tittar på racerbilar just den helgen.Typ Italien, Typ Monza.Som sagt, jag prioterar bort denna sväng.Typ är borta från oss och har JÄÄÄVLIGT kul alltså !Men vi ska också ha skoj, tror jag det blir också om nu grejjerna håller för oss och om jag nu inte hinner sälja pärlan innan dess...Ska köpa mig en nyare Volvo nu...
Citat från: "Elin"Citat från: "wwwpunktaminpunktse"Låter jävligt kul.Kan tyvärr inte följa med. Tittar på racerbilar just den helgen.Typ Italien, Typ Monza.Som sagt, jag prioterar bort denna sväng.Typ är borta från oss och har JÄÄÄVLIGT kul alltså !Men vi ska också ha skoj, tror jag det blir också om nu grejjerna håller för oss och om jag nu inte hinner sälja pärlan innan dess...Ska köpa mig en nyare Volvo nu...Vi är elva stycken från Piteå som åker. Tror ni verkligen vi får kul? 8O