Hur blir det eg den 25.. Det verkar ju vara mest djup blötsnöi Sjulsmark?Jag menar är det plogat där vi åker för skoterspåren håller ju inget/Gugge
Längesen man var på denhär sidan men jag har då missat en hel massa kul ser jag ! Men i sommar är jag på vägen igen förhoppningsvis med en ny raptor ! Och vem av er är det som kör BRPn och Hondan eller vad det nu var på bilderna? Såg er köra förbi på skoterleden uti preem i helgen då vi käka på pit stop, fina fälgar må jag säga !...Och maskiner för den delen !
Jag tänkte då vara med den 25 mars i "Sjulis" men det ser ju ut som om det är bokat i kalendern den 15 mars... hmm blev nog lite fel där.Jag hoppas då att det inte fortsätter så här (värmen) hur länge som helst. vill ju ha kvar lite isar å snö.Vem ska vi annars roa åt oss när inte Kaxiga raptorn inte kör fast lika ofta med mindre snö Gammalt Raptorordspråk "Går det inte köra fast i snö är det lika bra att sänka den i en sjö"[/quotAnnars så har vi ju några Dinlisar som har en benägenhet att komma sist dit vi ska!! Men det är ju klart, sniglar är ju också djur, och vi är ju djurvänner här!!!We löve Dinli!! 8O
Jag var idag lördag och kollade terrängen och den var körbar! Även med 2wd!
Synd att jag inte hinner få raptorn tills dess ...en veckas leveranstid var det på den när jag var till Lule och hörde, beställer den imorgon, längtar ! Sen måste jag få vara med på en träff,ser fram emot det !