Citat från: "Onlyhenke"Ok då blir det utan guide i rosvegas om vi far å åker i helgen.Eller så far vi på något annat ställe.Har varit och testat skoterleder idag och det funkar jättebra.Vilka ska med och grilla på toppen av antingen degerberget eller råberget i morgon?Hoppas på lite nytt folk och inte bara dom gamla vanliga nu. Verkar vara lite nyblivna ägare av hjulingar i stan. Vi bits inte och är väldigt trevliga oftast .Dem som vill med samlas kl 11 shell i morgon. sön 20 apr./HenkeTack grabbar för att ni "ringde ut mig"! Välbehövligt att få komma ut och testa SMC'n. Får hoppas fler kommer och kör framöver...
Ok då blir det utan guide i rosvegas om vi far å åker i helgen.Eller så far vi på något annat ställe.Har varit och testat skoterleder idag och det funkar jättebra.Vilka ska med och grilla på toppen av antingen degerberget eller råberget i morgon?Hoppas på lite nytt folk och inte bara dom gamla vanliga nu. Verkar vara lite nyblivna ägare av hjulingar i stan. Vi bits inte och är väldigt trevliga oftast .Dem som vill med samlas kl 11 shell i morgon. sön 20 apr./Henke
Vi gillar ju SMC, så vi kände oss tvungna att se hur den var i snön!!!!
Hehe Ser ni vad jag ser där uppe i skogen?En som håller sig undan dinliträningen...Fast det blev ganska mycket yammaträning sen./Henke
Citat från: "Onlyhenke"Hehe Ser ni vad jag ser där uppe i skogen?En som håller sig undan dinliträningen...Fast det blev ganska mycket yammaträning sen./HenkeHehe, jåo och även SMC-träning...
Citat från: "freddeboy"Citat från: "johanna_p"Haha! Fredde, du är inte rädd att du ska verka velig?? Men SMC är ju fina grejer, det har ju vi allra flesta erfarenhet av Å titta här då, jag lever också. Men jag räknas kanske inte. Fast vi har ju lite delad vårdnad av oulawn när john är i umeå. Så hojta om det blir nå körande!Jo, men det är ett faktum att jag är velig ;-)Jag lät förnuftet styra denna gång, för mindre än halva priset av raptorn är det lätt försvarbart. Marginellt tråkigare än 350n oxå...sen är det ju knappt nån värdeminskning om jag velar igen :-)Kanske vi alla skulle byta oss en SMC istället??
Citat från: "johanna_p"Haha! Fredde, du är inte rädd att du ska verka velig?? Men SMC är ju fina grejer, det har ju vi allra flesta erfarenhet av Å titta här då, jag lever också. Men jag räknas kanske inte. Fast vi har ju lite delad vårdnad av oulawn när john är i umeå. Så hojta om det blir nå körande!Jo, men det är ett faktum att jag är velig ;-)Jag lät förnuftet styra denna gång, för mindre än halva priset av raptorn är det lätt försvarbart. Marginellt tråkigare än 350n oxå...sen är det ju knappt nån värdeminskning om jag velar igen :-)
Haha! Fredde, du är inte rädd att du ska verka velig?? Men SMC är ju fina grejer, det har ju vi allra flesta erfarenhet av Å titta här då, jag lever också. Men jag räknas kanske inte. Fast vi har ju lite delad vårdnad av oulawn när john är i umeå. Så hojta om det blir nå körande!
Jag vet inte om du har provat predatorn någon gång. Eller outlawn (dom är gode lika i storlek). Jag upplever dom i alla fall som vääldigt stora. Känner mig som en liten prick på dom. Men pomme skulle nog passa bra på en predator Detta är bara några små ord av en lite mindre person. Men fredde, du lär ju säkert hitta rätt maskin hur som helst. Tror inte du skulle göra nått förhastat. Blir det en ltz vet jag då en som kommer vara grymt avis. Kanske man skulle kunna få testa i så fall? Lycka till!