TJA BA är luleå i pite trakten i sånna fall vilka åker i luleå, och vad och var åker ni?? vi borde ju va lite fler än dom där munksundarna !!!
Hej grabbar!Nu har jag bestämt mig, 350in är till salu!Blir en ny raptor, fast en 700 så fort jag fått sålt min ...
Vad tror ni i Piteå om att vi försöker fixa en trätt för oss som bor i de norra delarna av landet? Vi har blivit några fler i ske-å som åker. Och vi som var upp i fjol har pratat lite om att komma upp och hälsa på igen.
Är det inte dags snart för en liten vårkörning i blötsnön och upptorkning vid elden?Skulle vara kul att titta hur det ser ut runt rosvik. Om nån är hemma i dessa skogar./Henke
Ok då blir det utan guide i rosvegas om vi far å åker i helgen.Eller så far vi på något annat ställe.Har varit och testat skoterleder idag och det funkar jättebra.Vilka ska med och grilla på toppen av antingen degerberget eller råberget i morgon?Hoppas på lite nytt folk och inte bara dom gamla vanliga nu. Verkar vara lite nyblivna ägare av hjulingar i stan. Vi bits inte och är väldigt trevliga oftast .Dem som vill med samlas kl 11 shell i morgon. sön 20 apr./Henke