Mm, har faktiskt också börjat snegla mot lite mindre dyra alternativ. Bättre en fyrhjuling än ingen alls. Det är HEMSKT att vara utan. :roll: Vad är det du har för någon i åtanke?
Jag har börjat "snoka" på nya alternativ till 350in nu, kanske blir en ny 700, eller en 450! jag får se om man beställer en snart så fort man kommit hem från London ! Ska bara se hur mycke pengar man får över så...Och om man får sålt 350n, annars har man kvar den.
Citat från: "Elin"Jag har börjat "snoka" på nya alternativ till 350in nu, kanske blir en ny 700, eller en 450! jag får se om man beställer en snart så fort man kommit hem från London ! Ska bara se hur mycke pengar man får över så...Och om man får sålt 350n, annars har man kvar den.Förlåt om man lägger sig i... men just den tanken hade jag när jag handlade 700, att 350:n kan man ju ha lite vid sidan om, köra med när 700 är nytvättad eller nåt.Men... när man kört 700 så är det dödstråkigt att åka 350!Bara så du vet! :oops:
Påskåka på söndag vore trevligt. Någon som är sugen? Vi kan starta tidigt och åka mot Älvsbyn alternativt så kommer ni förbi mig också åker vi vidare mot Sjulsmark kanske Affe och grabbarna hakar på också.Kom igen alla är välkomna att köra! Alla som inte befinner sig i fjällvärden SKA med ;-)Om min plan går i lås har jag Quad till på söndag, 99% säkert!
Det är så livat i denna tråd...
Citat från: "freddeboy"Det är så livat i denna tråd...inte värst, men du lever då!
Citat från: "Kaxig"Citat från: "freddeboy"Det är så livat i denna tråd...inte värst, men du lever då!Jag postar, alltså finns jag Du också!