Körde ni nå i helgen som var?Jag är fan sugen å köra snart men har hela tiden fullbokade helger ...Nu i helgen är det skoter som hägrar...Förresten såg att Lill Fredde sålt yamman, en på jobbet har köpt den som är elare...Ska han köpa en värre eller lägga av?
Citat från: "Elin"Körde ni nå i helgen som var?Jag är fan sugen å köra snart men har hela tiden fullbokade helger ...Nu i helgen är det skoter som hägrar...Förresten såg att Lill Fredde sålt yamman, en på jobbet har köpt den som är elare...Ska han köpa en värre eller lägga av?Jag har hört att lillfredde ska byta upp sig :wink:
Åhå bir det kanske en sukka 450 ?...Tänkte på din visningsbild
Jag vet inte om du har provat predatorn någon gång. Eller outlawn (dom är gode lika i storlek). Jag upplever dom i alla fall som vääldigt stora. Känner mig som en liten prick på dom. Men pomme skulle nog passa bra på en predator Detta är bara några små ord av en lite mindre person. Men fredde, du lär ju säkert hitta rätt maskin hur som helst. Tror inte du skulle göra nått förhastat. Blir det en ltz vet jag då en som kommer vara grymt avis. Kanske man skulle kunna få testa i så fall? Lycka till!