Haha sådär ska det ju se ut!Och ni som vet vem jag är vet att jag ÄLSKAR lera !
Citat från: "Elin"Haha sådär ska det ju se ut!Och ni som vet vem jag är vet att jag ÄLSKAR lera !som jag skrev..ta 680:n å kom till sjulis,vi bits inte. :twisted:
kom just hem från sunderbyn har legat på intensiven i två darväjde för en älg i 120-130 blås och det gick åt helvete...ska ge dagens ros till dom som stannade och ringde 112och ris till han som körde förbi när jag vaknade,jag klarade mig undan med en allvarlig hjärnskakningoch en allvarlig stukning i höger fot stukat bägge handlederna ochsträkning i axeln spräkt bägge läpparna ganska rejält, och blöder uppe i näsan så det rinner i munnen hela tiden "int så fräsht"ska försöka fixa bilder på quadenmen nån körning i piteå för mig blir det då inte nå mer i år tyvärps.det går dåligt att hoppa krycker med stukade handlederoch hög på morfin
kom just hem från sunderbyn har legat på intensiven i två dar,väjde för en älg i alldeles för hög fart vet ej hur fort det gick men säkert120-130 så nån mer körning för mig blir det nog inte i år som det ser ut nu. har en svår hjärnskakning och en svårt stukning i vänster fotledstukat båda handlederna sträkning i axel spräkt bägge läpparna skrapat över allt mm känns som ett tåg har kört över mig.Ska ge dagens ros till dom som stannade och hjälpteoch ris till han som körde förbi när jag vaknade.tills vidare får ni några bilder att "inte göra"ps går dåligt att gå på kryckor med stukade handleder.
har lagt upp några bilder på fyrhjulingen efter kvaddenbilderna finns på quadsweden Daniel engman kalixlägger väl upp nån här när det funkar..[/quoteSåg ju inge vidare ut på korten...men som jag skrev där så är det ju iaf. tur att du klara dig med livet i behåll, materiella saker går i andra hand- även om det kanske kan kännas förjäkligt men...!