Folk hänger i grupperna på Facebook numera
OM alla som ändå är här lägger manken till lite i de fall de KAN bidra så skulle det säkert bli bättre.Jag försöker i alla fall men är tyvärr rätt dålig på det tekniska, är själv inte intresserad av att skruva - så jag kan ju mer eller mindre bara dela med mig av mina erfarenheter rörande de maskiner jag haft, och nu är det 10 år sedan jag bytte sist...Dessutom finns ju en uppsjö av fabrikat och modeller, så det är nog svårt för någon att vara kunnig på allt, ATV-landskapet är väldigt varierat kan man väl säga rent allmänt, och det gör det svårt att hitta personer som är experter på allt.Kanske är det dessutom så att "hälsan tiger still", för de flesta fungerar kanske maskinerna bra, och då blir det inte så många som blir kunniga på ett djupare plan.Försäljare och mekaniker i branschen torde vara undantag, vilket jag tycker att vi också ser.Sen har säkert Facebook påverkat negativt också, svårt att påverka.
Tror tyvärr att Facebook är boven i dramat. Själv föredrar jag forum likt det här. Tiderna förändras. Vi som är kvar får försöka så gott det går. Mvh Robert
själv skall jag ut och kampa på ATV släpet nu i helgen 14-15/11,jag och hunden.
Kanske du kunde skriva ett reportage om det äventyret?