ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1]   Gå ned

Författare Ämne: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)  (läst 4906 gånger)

WiseDuck

  • Gäst
WiseDuck
500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« skrivet: 9 april 2018 kl. 23:26:16 »
Hej!

Jag köpte en CForce 550 för bara runt 1 månad sedan och den ska in på service nu om någon dag. Därefter är det fritt fram att verkligen leka med denna. Men sen fick jag nys på nya 850XC som ska komma ut nästa månad. Jag önkar att de berättat om detta vid köptillfället, för då hade jag troligtvis väntat och skaffat en sådan istället.

Denna gick på ca 81.000:- för min del. (Med hasplåt och brukspaketet, ostrypt Traktor A)

Försäljaren säger att om jag ger 35.000:- mellan så kan jag få en 850XC, dock utan ovanstående tillbehör. Alltså en ren terrängreggad maskin.

Jag kommer onekligen att köpa en 800cc modell inom de närmsta 2 åren, säkerligen redan tills vintern 2019 om budgeten tillåter det. Hur upplever folk skillnaden mellan 500cc och 800cc? Vad hade ni gjort? Förlusten blir förstås runt 15.000:- då värdet på denna sjunker eftersom försäljaren ska ha marginal för att kunna sälja om min nuvarande ATV.

Troligtvis blir det väl inget köp av en 850XC i år, om inte återförsäljaren kan ge mig en otrolig deal förstås.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad GeFeldz

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 345
  • Total likes: 50
  • Kön: Man
  • CF 1000
    • Visa profil
GeFeldz
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #1 skrivet: 10 april 2018 kl. 07:14:39 »
Stor skillnad, om du inte har tänkt försöka ta dig genom de värsta myrarna är 800 en trevlig maskin med gott om muller och effekt. Den är tung och har ganska kort fjädringsväg, men funkar ändå bra i skogen. Om du ska ha terrängreggat så finns det iofs en hel del fina maskiner att välja på begagnat, som polaris 800, can am 650/800 och liknande. Grizzly 700 och Suzuki 750 är i princip odödliga och skottsäkra med samma vikt- /effektförhållande som cf 800. Jag var nöjd med min cf 800, men är ännu mer nöjd med min grizzly.
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Sportsman 500 ho 2012 Dinli Centhor 700 2013 Arctic Cat 700XT T3 2013 CF Moto Cforce 800 EPS 2015 stulen Yamaha Grizzly 700 SE 2016 CF Moto Cforce 1000 EPS 2021 traktor B

WiseDuck

  • Gäst
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #2 skrivet: 10 april 2018 kl. 14:15:26 »
Terrängreggat undviker jag egentligen helst, trots att jag tog kort för det och skoter för bara 3 månader sedan. Mestadels för att jag vill kunna köra vart jag vill både i stad och utanför, utan att behöva vara nojig och hålla koll efter polis etc. Grizzly 700 är då riktigt skön, min far äger en sådan och visst har man provkört en hel del gånger. Rejäl acceleration, drar tungt, omedelbar respons från variatorn och trots 700 mil på nacken så ser ramen i princip 99.9% rostfri ut än.

Dock köper jag helst nytt och min budget håller väl egentligen inte för mer än nåt på ca 100.000:- just nu, d.v.s. 850XC då jag har en återförsäljare av CanAm och CFMoto bara 4 mil bort. Egentligen har jag väl inget större intresse av att köra i rejäla skithål och djupt vatten, utan effekten handlar väl mer om nöjeskörning och upptäcktsfärd längs grusväg, diverse traktorspår och skoterleder på vintern etc. Samt en del snöröjning åt föräldrarna. Och så handlar det förstås också om adrenalinet man känner vid full gas från stillastående, att kunna åka runt med packning på samt en passagerare utan att maskinen går alltför tungt. (Med en passagerare på 100kg och lite fika i packboxen så gjorde ändå min 550 runt 70kmh utan större problem ute på isen senast, säkerligen över 80km/h sen när jag vågar dra på för fullt efter första servicen som är imorgon)

Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad GeFeldz

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 345
  • Total likes: 50
  • Kön: Man
  • CF 1000
    • Visa profil
GeFeldz
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #3 skrivet: 10 april 2018 kl. 18:31:41 »
Kollade lite på 850 och de verkar ju ha ändrat en hel del, det pratas om att den är högre, bredare, med uppdaterad motor och så ser det ut som att de har gjort om bakvagnen så den är som en Can-Am, dvs inga dubbla a-armar bak. Jag kan tänka mig att det är en fin maskin, se'n är det ju det där med att köpa första årsmodellen av en maskin... Det kan komma fram problem som de inte hittat när de testat maskinerna, som de se'n löser på efterföljande årsmodeller. Det gäller alla märken, inte bara CF. Däremot verkar det finnas en CF 1000 sedan förra året, som ser exakt likadan ut, synd att de inte tar hit den... 80 hästar =) Det borde ju innebära att de har fixat eventuella barnsjukdomar redan.
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Sportsman 500 ho 2012 Dinli Centhor 700 2013 Arctic Cat 700XT T3 2013 CF Moto Cforce 800 EPS 2015 stulen Yamaha Grizzly 700 SE 2016 CF Moto Cforce 1000 EPS 2021 traktor B

WiseDuck

  • Gäst
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #4 skrivet: 10 april 2018 kl. 18:51:53 »
Jopp, den tanken slog mig med, att man ofta får betala för att beta-testa saker när man köper första modellen av något. Men om det nu att allt redan är provat sedan tidigare så bör det vara OK. Jag är inte alltför orolig då min återförsäljare verkar vara mån om sina kunder. Så som jag förstått det, så kan varje lands återförsäljare välja själv hur maskinerna ska konfigureras. Kanske det inte finns något intresse för 1000cc modellerna? Just för Sverige verkar CFMoto nästan enbart säljas som långa modeller och i 400, 500 och 800cc. Jag har svårt för att tänka mig vad den sortens kraft ska användas till dock, när man väljer 1000cc, min farsa drar redan fullt timmersläp med sin Grizzly. (Timmervagn med vinschkontrollerad kran och allt, lastat till bredden, med utstick på 1-2 meter bak. Rakt över ojämn mark med lågväxel, diff-lock och bra gaspådrag. Inga problem)

Nåväl, jag ser helt klart en 850XC eller vad de nu kan vara för nytt för 2019 eller 2020. En sak som förstås lockar med starkare maskin är ju då att ha nåt som inte blir överbelastat om man t.ex. slänger på bandsatser och liknande.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad GeFeldz

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 345
  • Total likes: 50
  • Kön: Man
  • CF 1000
    • Visa profil
GeFeldz
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #5 skrivet: 10 april 2018 kl. 20:12:07 »
Effekten ska användas till att köra på bakhjulen på högväxeln var man vill =D Min 800 jag hade var bara glömma att dra upp på bakhjulen, även på lågväxeln. Grizzlyn får jag upp på högväxeln med bra fäste, det handlar nog mest om att grizzlyn är kortare och lättare. Hade jag haft 10-15 hästar till i Grizzlyn precis som den är nu så hade jag nog slutat snegla efter tvåcylindriga maskiner. Jag är effektberoende, men Grizzlyn har faktiskt rätt bra ryt.
800an hade ganska brutalt bottenvrid faktiskt och bra gassvar, men det var ändå väldigt lätt att köra lugnt och försiktigt. Den var dessutom fruktansvärt stabil, om man åker två lite mer ofta så är det väldigt fina maskiner. T-twin är aldrig fel, lugn och fin gång och gott om bryt. Fin bönpall och gott om utrymme!
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Sportsman 500 ho 2012 Dinli Centhor 700 2013 Arctic Cat 700XT T3 2013 CF Moto Cforce 800 EPS 2015 stulen Yamaha Grizzly 700 SE 2016 CF Moto Cforce 1000 EPS 2021 traktor B

Utloggad WiseDuck

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 19
  • Total likes: 2
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #6 skrivet: 10 april 2018 kl. 20:53:18 »
Mycket vill ha mer, så att säga!

Att göras wheelies med an ATV är nog inget jag strävar efter personligen, jag lär nog bara ha sönder saker då. Men att kunna drifta genom kurvor, sen dra på lite på väg ut? Jodå.

Det är en till sak jag inte förstår med Yamahas maskiner riktigt. Vart finns de tvåsitsiga maskinerna? För fördelen med tvåsitsigt blev uppenbart redan vid första tillfället kompisarna hängde på. Fick skjutsa två pers ca 1 km över en sjö för att vi skulle till en fikaplats, väldigt praktiskt och de kommenterade snabbt på hur bekväm maskinen var.

Min återförsäljare har en CFMoto 820 som stått i butiken ett tag vad jag kan se. Frågan är vad skillnaden är gentemot den nya modellen som kommer. Ska se om inte de kan förklara detta och eventuellt trolla fram en bra deal på denna. Skadar inte att åtminstone få en prisuppgift.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad WiseDuck

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 19
  • Total likes: 2
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #7 skrivet: 11 april 2018 kl. 18:06:53 »
Citat från: GeFeldz skrivet 10 april 2018 kl. 20:12:07
Effekten ska användas till att köra på bakhjulen på högväxeln var man vill =D Min 800 jag hade var bara glömma att dra upp på bakhjulen, även på lågväxeln. Grizzlyn får jag upp på högväxeln med bra fäste, det handlar nog mest om att grizzlyn är kortare och lättare. Hade jag haft 10-15 hästar till i Grizzlyn precis som den är nu så hade jag nog slutat snegla efter tvåcylindriga maskiner. Jag är effektberoende, men Grizzlyn har faktiskt rätt bra ryt.
800an hade ganska brutalt bottenvrid faktiskt och bra gassvar, men det var ändå väldigt lätt att köra lugnt och försiktigt. Den var dessutom fruktansvärt stabil, om man åker två lite mer ofta så är det väldigt fina maskiner. T-twin är aldrig fel, lugn och fin gång och gott om bryt. Fin bönpall och gott om utrymme!

Ska provköra nya maskinen nästa månad. Återförsäljaren sa att så länge jag inte kör sönder något, så kan jag fortsätta använda min 550 med bibehållt värde tills de får in en 850. Så nog känns det jäkligt lockande nu faktiskt. Har även vart ute nu efter första servicen och verkligen kört ur min 550. Den är rätt så pigg med trevlig acceleration, men den där typiska "äsch bättre kan vi" känslan infinner sig.
Anmäl till moderator   Loggat
(1 person liked this)

Utloggad Tocel

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 23
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Fyra hjul i backen!!
    • Visa profil
Tocel
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #8 skrivet: 11 april 2018 kl. 18:32:04 »
Citat från: WiseDuck skrivet 11 april 2018 kl. 18:06:53
Ska provköra nya maskinen nästa månad. Återförsäljaren sa att så länge jag inte kör sönder något, så kan jag fortsätta använda min 550 med bibehållt värde tills de får in en 850. Så nog känns det jäkligt lockande nu faktiskt. Har även vart ute nu efter första servicen och verkligen kört ur min 550. Den är rätt så pigg med trevlig acceleration, men den där typiska "äsch bättre kan vi" känslan infinner sig.

Är din 550 ostypt eller? Jag har en 550 2017 som är strypt. Körde för ett par veckor sedan en där ECU boxen var bytt till en ostryp version. En sådan skön upplevelse att jag genast beställde en ny box själv. Hade tänk byta när jag gjort första servicen.
Anmäl till moderator   Loggat
CF Moto C-Force 550 EPS EFI -17

Utloggad WiseDuck

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 19
  • Total likes: 2
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #9 skrivet: 11 april 2018 kl. 18:48:22 »
Citat från: Tocel skrivet 11 april 2018 kl. 18:32:04
Är din 550 ostypt eller? Jag har en 550 2017 som är strypt. Körde för ett par veckor sedan en där ECU boxen var bytt till en ostryp version. En sådan skön upplevelse att jag genast beställde en ny box själv. Hade tänk byta när jag gjort första servicen.

Min är ostrypt, jag bad dom ta bort strypningen redan från starten. De tog 995:- för att göra detta, helt OK faktiskt! Min är Traktor A reggad, men det står på mitt kvitto att den bara för "köras på inhängnad bana". :P Men jag har varit snäll med den de första 250km. Nu efter första servicen fick jag klartecken från dom att det bara var att köra som man ville.

Ostrypt är ju helt klart det som gäller, vem fan vill betala 80-100k för en maskin och sedan bara få ut 50% eller mindre av motorn?
Anmäl till moderator   Loggat
(1 person liked this)

Utloggad GeFeldz

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 345
  • Total likes: 50
  • Kön: Man
  • CF 1000
    • Visa profil
GeFeldz
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #10 skrivet: 12 april 2018 kl. 08:43:11 »
Citat från: WiseDuck skrivet 11 april 2018 kl. 18:06:53
Ska provköra nya maskinen nästa månad. Återförsäljaren sa att så länge jag inte kör sönder något, så kan jag fortsätta använda min 550 med bibehållt värde tills de får in en 850. Så nog känns det jäkligt lockande nu faktiskt. Har även vart ute nu efter första servicen och verkligen kört ur min 550. Den är rätt så pigg med trevlig acceleration, men den där typiska "äsch bättre kan vi" känslan infinner sig.
Härligt, skriv här när du har provkört! Kul att höra vad du tycker om den.
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Sportsman 500 ho 2012 Dinli Centhor 700 2013 Arctic Cat 700XT T3 2013 CF Moto Cforce 800 EPS 2015 stulen Yamaha Grizzly 700 SE 2016 CF Moto Cforce 1000 EPS 2021 traktor B

Utloggad WiseDuck

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 19
  • Total likes: 2
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
WiseDuck
SV: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
« Svar #11 skrivet: 12 april 2018 kl. 15:55:44 »
Citat från: GeFeldz skrivet 12 april 2018 kl. 08:43:11
Härligt, skriv här när du har provkört! Kul att höra vad du tycker om den.

Blev helt plötsligt lite tveksam, ena säljaren sa att jag kunde lägga 35.000:- emellan för att få en 850 om jag byter in min 550. En annan säljare sa nu att han ej vet hur den andra säljaren räknat, men att i själva verket är det 55.000:- som ska läggas emellan. För min 550 som för ca 1 månad sedan var värd 86.000:- är de bara beredda att ge 55.000:- vid inbyte. Tyvärr kan jag inte riktigt gå med på det, kan de inte vara lite mer generösa med prissättningen så får jag nog vänta med köp av denna tills andra halvan av 2019. Provköra ska jag dock göra ändå, då återförsäljaren ligger inte mer än 5 min från mitt jobb.
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1]   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 500cc -vs- 800cc (CForce 550 eller nya 850XC?)
 


Online just nu.

661 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 715. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
  • Högdahl: 🍻🍺
    9 mars 2023 kl. 14:10:18
  • Jennil: Hej någon som har plast kåpor till suzuki lt250r? Helst 1986? Men funkar mellan 85-92 maila mig isåfall, ultra_jens@hotmail.com
    18 februari 2023 kl. 09:40:29
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info