Vi träffas 15.00 på lördag vid vakten. Jag lägger upp en karta med ett kryss på när jag kommer hem. Har kass uppkoppling här på jobbet för tillfället :evil:
Citat från: "Tintin"Vi träffas 15.00 på lördag vid vakten. Jag lägger upp en karta med ett kryss på när jag kommer hem. Har kass uppkoppling här på jobbet för tillfället :evil:Gröna kartan 10H SO Strängnäsx: 9810y:6215ellerN59.17181 E17.52155ellerväst sydväst om sjön Måsnaren södra bassängeneller 4 km väster om tätort NykvarnTydligare än så kan jag tyvärr inte bli, för det går f-n inte att ladda upp bilder här heller :evil:
Citat från: "Tintin"Vi träffas 15.00 på lördag vid vakten. Jag lägger upp en karta med ett kryss på när jag kommer hem. Har kass uppkoppling här på jobbet för tillfället :evil:Gröna kartan 10H SO Strängnäsx: 9810y:6215ellerN59.17181 E17.52155ellerväst sydväst om sjön Måsnaren södra bassängen?eller 4 km väster om tätort NykvarnTydligare än så kan jag tyvärr inte bli, för det går f-n inte att ladda upp bilder här heller :evil:
Citat från: "strongbull"vilkad dag blir det nu då?? :roll: samling nu på lördag kl 15.00 ...ta med varma kläder osv o nått o grilla osv...vi ska ha QUADMULLE........
vilkad dag blir det nu då?? :roll:
Är det ingen som kan tillhandahålla en sjysst vägbeskrivning till p-platsen på Ing 1??gärna en som inte är beroende av en GPS...
Citat från: "adde911"Är det ingen som kan tillhandahålla en sjysst vägbeskrivning till p-platsen på Ing 1??gärna en som inte är beroende av en GPS...Adde, du har PM!