Ska man följa problemstatistiken och kundnöjdhet på detta forum så ska man köpa en Kymco. (Eller Sym vilket nog beror på att det knappt finns några i Sverige som det kan bli fel på )
Snacka om att kasta sten i glashus. Du avgör väl inte långtids hållbarheten genom att tvinga en maskin genom lerhål i skogen?! Dessutom ingen som sagt att Honda inte är i toppskitet, men att hävda att allt annat är skit bara för att man använder maskinen på ett sätt den inte är byggd för är bullshit. Sedan kan du hävda tjafs bäst du vill bara man inte tycker som dig. Som sagt, standard svar. By the way, sedan har man väl sin fulla rätt att diskutera utan att folk ska komma med otrevliga inlägg, vad är annars meningen med ett forum. Hade detta varit en tråd där ämnet handlade om hur oerhört bra och felfria CA är hade ovanstående replik aldrig kommit.Glad påsk!!
Vem var det som kastade? Exakt!Jag har inte nämnt något om varken CA, lera, hållbarhet, allt annat är skit eller något du hävdar.Skärp dig.Nämner någon CA så börjar du lipa direkt.Väx upp.
Och någon nämner kina så kommer du med eld i röven, så snacka inte. Du får acceptera att det finns folk som inte rådissar budget märken som du gör. Så med tanke på replikernas språkval borde du nog fråga dig vem som ska växa upp.
Eller hur, hur ofta är jag här inne?Mmm precis!Hej då och lycka till.
Jag har råd att åka Can-amSå håll käft nu