När ja skulle skaffa min första så var ja inne på en cf då vi har en handlare på byn. Men slutade med att det vart en can am istället, inne på min andra hjuling nu, men känner att jag kommer aldrig införskaffa en cf om dom inte är otroligt billig. Var in till handlarn igår och skulle låna lite variatorverktyg samtidigt som dom hade en cf på lyften, pratade lite med meken å frågade om dom kommit nå längre med kvaliten på dom, men enligt han var det samma. Så i mina ögon, ska du köpa en cf så se till att ha bra kontakt med din åf så han hjälper dig in i det sista då det går sönder, för sönder går det.
Och CA går aldrig sönder.......unikt.
Jag vet ärligt talat inte mer än vad jag ser här på forumet. Men det är mycket "jag har hört att.....". Sånt blir jag bara trött på att höra.
Håller med, CA är fina maskiner ingen tvekan om det. Men det här behovet att kasta skit på andra är tramsigt och triggar mig. Än värre är det när folk uttalar sig om maskiner de inte ens sett mer än på bild, hur kan de då veta? Och att CF "är samma som förr" går emot i varje fall alla de svenska och utländska tester jag läst. Till och med i Kanada börjar de ses som ett seriöst alternativ.
Nu är trötta på märkes tjafset, vilka är det som tuggar i denna tråden då? Samma personer som är kvar på forumet och tuggar i andra trådar! Första sidan ser det ut som någon vill ha tjafs och det fortsätter, just saying.Kom ut i skogen ist och se hur märkena fungerar ist för att sitta här och tro.Vill man ha problemfritt ägande så är det HONDA som gäller! God jul.