Där har du skillnaden på en märkesmaskin & CFDu får ett helt nytt ok för samma peng som en renoveringskit till märkesmaskin Jag köper grejer på E-bay först & främst om det inte är bråttom!Annars hos en återförsäljare (atv sweden)Alla tjatar om att de är så dåliga!Jag har kört CF i snart 10 år & haft 8 st där ingen av dem har krånglat!till & med kört turbo & lustgas på ett par,Servar allt själv & där av vet att allt blir gort!tyvärr så fuska det en hel del hos verkstäder så där är nog felet
OJ! vilken diskussion det skulle bli på grund av ett stackars bromsok.Synd att det inte verkar finnas några repsatser.Kanske är någon här som har ett begagnat ok liggande?Ska luska lite på Ebay. Tips på säljare som är bra?/DeVille
Jag hade en riktigt dålig dag och den blev inte bättre av att jag såg det som tidigare startat allt tjafs som resulterat i ett urvattnat forum med 10 inlägg per dag om i stort sett ingenting.Ville inte se det igen nu när det finns hopp om patienten men överreagerade väl än aning så jag får passa på att be om ursäkt ifall någon tog illa vid sig.
Nä, trött på daltandet
Otrevliga? Vad menar du? Nån skrev ett triggande inlägg och någon annan är boven. Så typiskt detta forum, kinesägarna har dispens och det e alltid synd om dom, märkesägarna är renodlade svin.Jag har blivit bannad 3ggr från detta forum. Varav en gång var jag inte ens med i diskussionen. Alltid märkesägarna som ryker och det e oftast dom som har provat sig fram med olika märken och troligtvis har erfarenhet.Nä nu har jag inte tid med detta mera, jag ska ut och tvätta min märkes maskin.