Stels har diskuterat i ett flertal trådar här historiskt.Bla så verkade de saluföra Kazuma Jaguar 500 som nån egen modell, då kallad 500GT.Diskussioner om eventuella samband med Dinli osv har också florerat här i några år.
Sök här så hittar du väl ett gäng trådar om saken.Ryska ATV-märken finns, har sett flera olika... alla i design typ den gammelvolvon lade in här nyss.
Denna tråden blev det fart i. Känner att jag måste kommentera denna "ryska ATV"Efter att kollat igenom hela hemsidan (ryska flytande) ser det ut som att företagetimporterar Kina maskiner och "brandar om dem" som någon skrev.Hemsidan saknar fullständig info om produktens ursprung.Kom ihåg,, Kineserna säljer vad som helst till vem som helst bara det finns pengar.Ryska företaget finns i Moskva och har inget Åf nät i Ryssland.Jag säger, -luktar lycksökare som vill tjäna en hacka på "eget" märke.Har sagt det förr här på forum. Kina är världens verkstad men oftast utan egen R&D.
Vad det gäller dina åsikter Pv544 så har jag inga problem med dem så länge de innehåller substans, du började med att hacka och dissa direkt. Varför? Tanken var, återigen att informera om ett märke. Och jag har all rätt att kunna vara på ett forum utan att bli påhoppad av dig och bli indragen i ett tjafs jag inte har startat. Anses det dock vara ok av tex. moderatorn så är det bara att gilla läget, verkar om inte vara ett märkligt sätt att bedriva ett forum i så fall. Det är skillnad på att diskutera och att tjafsa/angripa, i alla fall i min värld.I övrigt ska jag kanske låta bli att göra motsvarande inlägg fler gånger........iaf i detta forum.
Hur kan du förresten diskutera kvalitet, prestanda etc. på en maskin du aldrig ens kört eller sett???