Även på nyare modeller? Jag blev själv förvånad av Polaris smäckiga plast på mc-mässan. Dessutom tror jag den mesta plast tillverkas i kina oavsett märke. Kolla bara Harley hur mycket som numera tillverkas i Kina. Nog bara inse läget dessvärre.
Så har det sagts om Hondas crosshojar med och ändå så knäcks skärmarna som bakelit när de viker sig. Har bytt x antal genom åren. Tror ärligtalat inte man kan "känna" sig till plastens seghet. Utan det visar sig när det väl händer. Men ok, Honda och Yamaha är ju erkänt bra och hållbara arbetsmaskiner, kanske tjockare plast på dem?
Slog runt med min Suzuki cross några ggr och det är klart bakskärmen går sönder då.
Läsa vad? Att TGB inte får blandas ihop med CF? Att de som uttalar troligtvis inte ens sett maskinerna mer än på bild? För om det var något jag gjorde tex. på mc-mässan var det att klämma, känna, studera och prata med representanterna. Många här fnös när jag sa att Access har riktigt riktigt fina maskiner på gång, och de hade inte ens sett dem. Alltså mycket förutfattade meningar och bullshit imellanåt.
Jag har haft både Tgb,kawasaki, can am,kineser och polaris Men nu handlar ju den här tråden inte om Kina maskiner så håll dig till ämnet och starta en ny tråd där du kan påstå att Kina is the shit
Hur långt (hur många timmar) Har den gått nu?