Varifrån kommer det med kinesisk spröd plast? Jag har bockat plasten så den borde varit av sedan länge utan några problem, gamla fördomar igen??
Hur är plasten på tgb:n? Är det den sedvanliga spröda kinesplasten, eller håller den på vintern när man gnuggar sig mot träd/stubbar/tjocka grenar?
Det är kawasaki klass på plasten ...dvs med beröm godkänt och blanda inte ihop TGB med kinesmaskiner Skulle jag välja mellan en bruteforce 750 och en TGB 1000 hadde valet varit väldigt enkelt
Återigen, har du på senare tid klämt och känt på kinesisk plast? Är det skitsnack att Taiwan anses ledande på formsprutad plast? Kanske ni vet.....
Läs igen jupiter
Läsa vad? Att TGB inte får blandas ihop med CF? Att de som uttalar troligtvis inte ens sett maskinerna mer än på bild?
Plasten håller hyfsat sen sitter det skärmbreddare på hjulingen så dom ryker först. Men har inte lyckats paja nån plast än, men den går inte o jämföra med hondan. Dom skärmarna kan man ju tvinna ihop utan att det gör nåt Men körmässigt så är jag helt klart impad av lång hjuling rymlig att åka 2 på samt sjukt stadig. Däremot så klurar jag på en styrhöjare till den vill ha styret lite högre och lite längre bak.