Sughästar är dyrt om man jämför med överladd och vem får betala extra för det om inte bababa -> slutkund i butiken, nåja cvt är en rätt usel transmission om man vill ha massa effekt så verkar ju som Yamaha går ett steg i rätt riktning med YXZ1000R.
jag har velat ha en 1000cc länge o jag gillar mest märkesgrejer, just för att dom brukar funka, men så blev det ändå att det vart en tgb 1000.. mitt krav va egentligen vägregg o 2 sits. så man får se hur mkt meka det blir, kanske gör en tråd om den. men som det ser ut annars så är det ju bara can am som har bra modellutbud o reggningstyper. hade velat ha traktor regg 1000, riktigt fina hjulingar med ännu lägre lågväxel. (kommer nog spara till en honda Rubicon också)
Har du fått din tgb än. Kommer bli intressant med en projekttråd om du gör en
Jaså du slår på stort. Eller äger du någon firma av nåt slag? Har fått för mig det nämligen.
håller på lite på sidan om med hjulingar, men mest för att jag är riktigt intresserad och tycker det är kul. nä måste ha 2 hjulingar en till mig o en till frun, så det blir bra med en som är lv reggad och en terräng. men i mina trådar som jag skriver så skriver jag allt, dvs alla fel mm och även det jag gillar så klart. försöker att inte göra reklam elr nåt, utan bara skriva vad jag tycker mm Som honda hjulingen kan ju vem som helst åka till finland o köpa, ingenting jag säljer egentligen, utan bara är riktigt sugen att testa
inte du som har en honda på blocket i mattisudden? tänkte då säljaren heter markus