Hisun 500, är ju en Grizzly i grund och botten men till halva priset. (Jag vet att det inte är samma kvalitet och så, man kan ju få vara lite ironisk, men faktiskt sant)
Vad i ditt inlägg menar du vara sant?Att det är en maskin till halva priset kanske, men jämför du då med en 450-550?För mot 700:an kan du ju inte jämföra... Vem vet, det kanske inte skiljer 50% i pris då.Den kanske SER UT som en Grizzly, och kanske rent av är en kopia av en Grizzly... men det är inte samma sak som en Grizzly.Det snacket kan man säkert intala sig själv, men åker man ut i riktig terräng med ett lass timmer efter så visar sig snart skillnaderna.Ett glas vodka ser precis likadant ut som ett glas vatten.Skillnad finns dock. Edit:Kollade Blocket lite snabbt vad dessa maskiner kostar och en Hisun 500 verkar kosta 64900:- och en Grizzly 450 verkar kosta 69500:-
hisun har nog väldigt långt till yamaha, blir lite irriterad när man läser att det är yammamotor mm o kopior mm har provkört många hjulingar och efter bara några meter så känner man skillnaden, brukar inte gå att jämföra. men visst Jag tror också att Hisun är på väg upp, dom kommer ju med flera 1000cc mm och har ny fabrik och får förhoppningsvis bättre kvalite. men oftast om man kollar totalkostnaden på atv efter man kört några år och vill byta så får man igen fler pengar på en märkesmaskin och den är även mer lättsåld. det är faktiskt nåt att tänka på. (jag har beställt en tgb 1000 själv men jag velar hit o dit hur jag ska göra, behöver mc regg samt 2 sits så man får väl mse hur man gör. )kör själv king quad 750 idag och dom är grymt fina men svåra o sälja..
försäljningstrix, att säga att det är en yamma mm mm vet man vad man köper så är det OK, men många som inte vet så mkt går på sånna trix i tron på att dom kör en yamaha fast det är en hisun, men du förstår säkert hur jag menar.. mvh markus