Jag tycker polisen borde koncentrera sig på att fånga våldsverkare, mördare, våldtäktsmän, fifflare, tjuvar och banditer, knarklangare, smugglare osv, istället för att försöka fånga folk som söker sig till en sandgrop för att roa sig. Om denna varning stämmer så är det ju helt åt helvete, det är ju inte så att vi kör sönder marken, den är ju redan uppriven. Men det är som vanligt fågelskådarna har all rätt, och vi håller på med en verksamhet som ej är politiskt korrekt. Jag undrar vad polisen ska använda för sorts fordon för att mota in quadarna i "grytan", XC90 eller? Dom lär få problem. Kör hårt!
Citat från: "PEPPE"Jag tycker polisen borde koncentrera sig på att fånga våldsverkare, mördare, våldtäktsmän, fifflare, tjuvar och banditer, knarklangare, smugglare osv, istället för att försöka fånga folk som söker sig till en sandgrop för att roa sig. Om denna varning stämmer så är det ju helt åt helvete, det är ju inte så att vi kör sönder marken, den är ju redan uppriven. Men det är som vanligt fågelskådarna har all rätt, och vi håller på med en verksamhet som ej är politiskt korrekt. Jag undrar vad polisen ska använda för sorts fordon för att mota in quadarna i "grytan", XC90 eller? Dom lär få problem. Kör hårt!Angående att köra sönder marken: vi var ett gäng som förra hösten körde i nån grusgrop vid arlanda. Då kom det fram nån naturnisse som var ute och inventerade skalbaggar eller nått, han var iaf jättenöjd att vi körde där, för vi förbättrade för de små krypen. De gillar nämligen lite uppruggad yta. Kul detalj, att vi inte alltid förstör..