Fördelen med can am är väl att du har full effekt upp till 40km/h, medans polarisen blir väääääldans klen med strypningen.Förstår faktiskt inte hur de lyckats regga med den enkla strypningen, men det funkar för mig.
Polaris 570 -15 är iaf spärrade i hastighet elektronisk så de är full kraft upp till 40km/t sen händer det stopp
Kan du ta en bild av plastbiten, tackar på förhand.
Det verkar vara dåligt med "traktor" ägare här på forumet!Jag har pratat med en del försäljare som säger att dom säljer en jäkla massa Hisun 500 T3. Men jag är inte sugen på en maskin som inte man har någon koll på hur den är/håller, men dom har ett bra pris för att vara "traktor reggad".Någon som har åsikter om denna maskin?Vet ingen som äger en sån, har bara provkört och den var väl som en goes eller CF moto... Plastigt, skramligt, ingen kvalitetskänsla på knappar och reglage, svårväxlad med sladdriga länkage.Men det värsta tycker jag med kinamaskinerna är att trots samma motorstorlek så saknas ju hälften av effekten mot en polaris, can am eller liknande "kvalitetsmaskin". Det är precis som att de inte har någon utvecklingsavdelning på motorstyrning, efter 3000rpm så dör kraften i maskinen.Vill nog påstå att det är nästan dubbla effekten i min sportsman 570 jämnfört med en goes 520 (den kinamaskin jag provat mest).Och dessutom börjar ju kinamaskinerna ramla en bra bit över 70000:- strecket med lite utrustning, och då är man ju inte alls långt ifrån priset på en "riktig" maskin, jag gav 82000:- för min med 5 timmar på räkneverket och då fick jag full bukplast, handtagsvärme, styrservo, lasträcke och polariswinch! Ångrar mig inte en sekund (ännu iaf )