Ska du ta bort spärren så köp en terräng eller vägregg, ingen ide att köpa en traktor om du ändå ska ta bort den
Can-am finns väl med olika nycklar har jag hört... Men kolla med en handlare för säkra besked.Varför traktorreg?
Det bästa och största fördelen med traktor reg är väl att man kan lyfta momsen ?
Har en polaris sportsman 570, traktor. Plastbit i gashandtaget som man tar bort på 2 min men en skruvmejsel. Mycket nöjd med maskinen i övrigt. Jag har framförallt traktorreggat pga griniga grannar som inte gillar fyrhjulingar, men jag bara säger att de ska slå den i vägverkets register så ser de att det är en traktor Kör sällan över 40km/h, men man vill ju ha Power när det behövs!!Äldre can am har väl två nycklar varav den ena är traktor och den andra är strypt. Men har "hört" att på senare modeller så måste man byta styrbox för att strypa av.
Kan man göra med terräng också utan några som helst problem
Det låter smidigt att ta bort plast biten, ifall man skulle behöva lite mer fart! Själv så kör jag inte heller i några högre hastigheter, men vill jag åka fort så tar jag bara fram motorcykeln. Så jag får väl åka och titta på en Polaris.Ja Can-am har på dom nya, att man byter styrbox.Jäkligt tråkigt att du har gnälliga grannar!