de är de jag är så fundersam över. ska imorgon köpa ny rem å smacka ihop den sen fara in till åf så dem får byta plasten som smält på garantin. sen efter de ska ja montera avgasbandage ifall de går ( kan ju smälta avgasröret istället )
Får det plats en plåt mellan plasten och röret? Isf kan det vara bättre. Efter lite googlingar så är det fler modeller som får illrött avgassystem när dom har kört. Dom säger att det är normalt. Är väl än barnsjukdom på 1000xpn att plasten smälter.
ja de kanske de gör, men blir inte plåten också jääävligt varm isåfall?
Visst blir den varm, men den blir nog inte glödande het iallafall. Sen får ju inte avgasplåten hamna för nära plasten, då kan ju den smälta pga det. Prata med ÅF först!
snackade me åf nu. jag får hem ny rem imorgon, så då ska ja skruva ihop allt utom plasten, så ska dom byta plasten på garantin och tillverka nått värmeskydd av nått slag
har fortfarande inte fått tillbaka den. dem säger dom väntar på svar från polaris i usa hur dom ska lösa problemet med att avgasröret smälter plast
Fyfan! Hoppas det löser sig fort iaf. Trevlig helg, den börjar redan nu!
skulle aldrig accepterat att det tagit sån tid här...är den orginal i övrigt får dom väl lösa problemet...sen om man bor i saskasevan eller stockholm spelar väl ingen roll..ut med en en ny!!riktigt dåligt av återförsäljaren i det här fallet skulle jag tro..