För mycket olja är ju inte bra, kan ju komma ut på fel ställen då. För jag antar att du menar att den gick längs hela oljestickan långt över max? Vet inte hur stickan ser ut på den, men på sådana som man skruvar i så skiljer det ju såklart om man läser av när man skruvat i stickan eller bara haft den emot gängorna. Brukar stå vilken metod man ska använda bredvid stickan eller på den.Skulle det vara för mycket olja i så är det väl fel påfyllt, om inte den läckt ut bensin i oljan. Men det bör du nog känna på lukten av oljan. Jag tycker du ska ta det lugnt tills du är säker på att du har rätt nivå.
Ännu en lycklig CF ägare Skoj men klaga inte på kvalitetsmaskinernas prislapp när du inte ägt en.För uppenbarligen säljer de ju bra.Men förstår du åker i en Dancia också.För ingen går väl och köper en Volvo för så mycket pengar?Vilka argument alltså.Självförnekelse?Så RM nu kan du bannlysa mig igen.
Ja så din hobby bygger inte på körglädje då alltså?Det är ju typ grymma dämpare mm som kostar. Sånt som kineserna sparar in på för att bygga nåt som ser coolt ut.Jag skulle aldrig få för mig att frivilligt sätta mig i en dancia.Då kan jag åka buss istället.Eller ta självmord