Är själv 28,min kompanjon som jag har verkstan ihop med är 62 och kör en gas gas. Vi har precis lika kul båda två när vi kör tillsamans. Så åldern har ingen betydelse för att ha jävligt roligt. Men de som är lite äldre kanske inte behöver låna till quad.
Citat från: "tobbetobbe"Eftersom att man måste ha körkort så blire ju krångligt för mig som bor i stan , men jag kommer att köra endå. Nu måste "gamlingen" komma med lite moraliserande och trista pekpinnar.Det är dumt att köra utan körkort. Har du inte ens haft körkort för lätt MC innan är det ren Idioti! Bor du dessutom i stan ska du definitivt ta och tänka om... Det är inte "bara" olovlig körning. Kör du på någon, krockar och/eller kvaddar så kan din försäkring bli ogiltig och du har ställt till det för dig för lång tid framöver...Köp gärna fyrhjuling, men håll dig då till avsedda banor tills du har körkort.Har du trimmat nån gång ? "Farsan"/J
Eftersom att man måste ha körkort så blire ju krångligt för mig som bor i stan , men jag kommer att köra endå.
Citat från: "tobbetobbe"Eftersom att man måste ha körkort så blire ju krångligt för mig som bor i stan , men jag kommer att köra endå. Nu måste "gamlingen" komma med lite moraliserande och trista pekpinnar.Det är dumt att köra utan körkort. Har du inte ens haft körkort för lätt MC innan är det ren Idioti! Bor du dessutom i stan ska du definitivt ta och tänka om... Det är inte "bara" olovlig körning. Kör du på någon, krockar och/eller kvaddar så kan din försäkring bli ogiltig och du har ställt till det för dig för lång tid framöver...Köp gärna fyrhjuling, men håll dig då till avsedda banor tills du har körkort./J
Verkar som dom som är under 30 kör quad och dom över kör ATV, rätta mig om jag har fel men om jag generaliserar så stämmer det ganska bra va ? Själv 30+ o kör ATV/B
Citat från: "Jocke72"Citat från: "tobbetobbe"Eftersom att man måste ha körkort så blire ju krångligt för mig som bor i stan , men jag kommer att köra endå. Nu måste "gamlingen" komma med lite moraliserande och trista pekpinnar.Det är dumt att köra utan körkort. Har du inte ens haft körkort för lätt MC innan är det ren Idioti! Bor du dessutom i stan ska du definitivt ta och tänka om... Det är inte "bara" olovlig körning. Kör du på någon, krockar och/eller kvaddar så kan din försäkring bli ogiltig och du har ställt till det för dig för lång tid framöver...Köp gärna fyrhjuling, men håll dig då till avsedda banor tills du har körkort./JHar du trimmat nån gång