Grymt bra kundservice! =)
Har provat nÃ¥gra olika och denna frÃ¥n Black Wulf (ATV Swedens märke) fungerar bäst för migDu behöver inte kapa nÃ¥got , det gÃ¥r tom att ha regskylten kvar om du fäster den med buntband sÃ¥ den gÃ¥r att vinkla upp när man ska koppla pÃ¥ och av(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Terrängreggad, just det. Grattis förresten! Plogar 3:e säsongen nu med min 500.Den här förlängaren löser ett problem till som inte den andra gör som inte fäster i ramen på samma sätt och det är att de 2 M8 butlarna som håller plattan där kroken sitter blir lösa titt som tätt, fick dra dom varje gång man haft vagnen. På detta vis gängar dom ej ur sig längre.
Tack! Har du varit nöjd med din maskin under tiden du haft den?Låter kanon med fästet ju! Såg på din bild hur det satt och det ser stabilt ut =)Anledningen till att jag inte vill ta bort fästet för regplåten är den att jag tänkt använda det som fäste för ett arbetsljus bakåt =)
Jo jag är nöjd, har varit 2 fel på den men nu har den gått ett år utan strul, wiren har gått av vid plogning så vettigt att säkra med ett extra spännbad så den inte går i backen när man kör i 50. Eller byta till nylonlina.Har inte misshandlat maskinen eller kört i skogen, bara plogning , kör ved och vatten till hästar samt en del nöjeskörning på grusväg.Ett av problemen är att bränsleslangarna varit av dålig kvalitet, det bytte ÅF vid service, slangen från tanken går dessutom precis över grenröret så det är direkt livsfaligt. Har brandsläckare med mig vid körning efter jag såg en GOES som brunnit upp pga detta.Man får räkna med en del småfel på CF , det var jag medveten om , men ville gärna köpa nytt och vägreggat och max 50tkr , då fanns inte så många andra alternativ. Hittade inga vettiga begagnade heller vid det tillfället. Det lär visa sig framöver om man kommer vara nöjd i slutändan. Att behöva såga i en ny maskin för att få på vagnen är ju gelt galet, Atv Sweden måste inkludera en förlängare i sin kampanj med vagnpaket, slarvigt av dom och deras ÅF tycker jag.
Hoppas dom skickar med rätt grejer hädanefter. Förmodligen inte men... Mer utgifter = mindre pengar till plånboken.