Men jag lämnar denna grupp som är atvforum i ett nötskal.
Kan verkligen inte hålla med om att de är vare sig klumpiga eller trötta. Tog mig fram i en snårig skog där kompisens polaris 700 var för bred och fastnade mellan två träd. Dessutom åker jag ifrån en annan kompis can am 500 med min Blade 525:a. Att de använder Franska militären som referens är givetvis ert försäljningsknep, men är å andra sidan ej en lögn utan ett försäljningsknep förankrat i verkligheten.
Att en blade enstånk skulle köra ifrån en CA 500 (kort) tror jag så mycket jag vill på.Och en Polaris 700 är inte särskilt bred org. utan va säkert breddad?Men jag lämnar denna grupp som är atvforum i ett nötskal.Hylla märket man åker.För jag förstår ju att du testat massa olika märken innan du valde en tgb.
Apapap... Vill gärna se en film när du åker ifrån din kompis can-am 500. Han måste isf köra på stora tunga däck.. Men men, har faktiskt lite svårt att tro på det. Har iofs inte kört med någon Tgb 525 än.
At armén använder en maskin, visar de inte direkt kvalité.Många ryska greier har byggd för armé, men kvalité... . Enda som gäller är tillräcligt kvantitet
Det är ju helvete också !!!!!!Denna sida kan vara det sämsta stället någonsin för någon som letar erfarenheter om olika märken.Tråden heter "hur nöjda är ni med ........" Och någon som ägt en sådan maskin i flera år svarar men har ofinheten att svara fel. Är det någon reklamkampanjstråd eller?