Verkar konstigt att den ska vara konstruerad för max 40km/h.Samma fyrhjuling går ju oftast att regga på 3 olika sätt och jag tvivlar på att det är 3 olika modeller.Sen att det ska vara LGF skylt på verkar konstigt också, jag har då inte hört något om det iaf.Jag har hört att man får inte köra fortare än 40km/h på väg men det finns inget krav på några spärrar vad jag vet.Annars verkar det konstigt att ÅF tar bort spärren innan leverans. Till mig sa de att alla levereras strypta för att kunna mc reggas, men när de säljer dem som traktor så tar de bort den för att den inte behövs.
Källa tack.Letat igenom halva internet utan att hitta detta men kan vara jag som är kass på att söka.Enligt min återförsäljare ska jag inte behöva triangel, men han kan ha fel
Citat från: vespa skrivet 10 februari 2015 kl. 21:36:05Källa tack.Letat igenom halva internet utan att hitta detta men kan vara jag som är kass på att söka.Enligt min återförsäljare ska jag inte behöva triangel, men han kan ha felTydligen var han bara glad över att sälja en fyrhjuling. Återförsäljare har ofta kunskap... Men lika ofta saknar dom ju det bevisligen.Mike summerar tråden rätt bra. Det har visat sig gång på gång att de som köper traktorreggade vill göra allt för att dom ska uppfylla kraven som traktor. Dvs sth 40km/h, lgf-skylt osv.
Traktorregg har en speciell nummerplåt.Aldrig sett en med lgf skylt