ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Linhai (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Linhai - Bra eller anus?
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 2 [3] 4  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Linhai - Bra eller anus?  (läst 25365 gånger)

Utloggad Haschi

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 167
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Haschi
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #24 skrivet: 8 november 2006 kl. 08:41:09 »
Ärligt talat.. Hur ofta använder man vinchen? Jag skulle inte vilja vara utan min, men jag använder den inte varje dag. Min kinavinch fungerar utmärkt för mina behov. (Så länge den nu håller  :wink: )

Priset kan jag inte säga så mycket om. Billigare än vad de flesta här köpte sina maskiner för, skulle jag tro. Ett plogpaket kostar ca 5-6 tusen. Så priset är bra, men inte "tok-billigt"

//Haschi
Anmäl till moderator   Loggat
Linhai 300 4x4 -06

Utloggad Danne The King

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 279
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne The King
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #25 skrivet: 8 november 2006 kl. 16:39:05 »
Har fått ännu ett pris på ett annat ställe nu.
55.000 och då ingår plogpaket, vinch, dragkula, "fin"-fälgar och så är den monterad, regad och klar.
Tycker själv det låter bra...?
Anmäl till moderator   Loggat
Se & lär - Kungen är här!
_________________________________
Kymco KXR 250 -04 (såld)
Can-am Outlander 800R XT -11 (såld)
Can-am Spyder RSS -15 (såld)
Can-am Outlander 650 PRO+ -20

Utloggad Linhaidestructor

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 27
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Linhaidestructor
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #26 skrivet: 8 november 2006 kl. 21:20:34 »
Linhaien är enligt min mening ett prisvärt alternativ där man får ganska mycke maskin för pengarna men man måste beakta att pröjsar man en 3:de del av vad en riktig maskin kostar får man också bara en 3:de del maskin.

Ska man arbeta och använda atv'n ska man inte köpa en linhai då detta är en hobby/nöjens/grusvägsmaskin och inte någon arbetshäst som många ÅF tyvärr ger sken av.

Eftersom att de flesta bara räknar upp bra sidor ska jag räkna upp ett par dåliga som faktiskt har fått mig att på mindre än ett halvår gå i säljtankar.

1. Variator konstruktionen är klen, detta gäller speciellt kopplingen som är en centrifugalkoppling som inte är gjord för att sitta på en atv. Jag använder min att arbeta med och för att köra i skogen och har på 15 mil kört slut på den första och nu har den gått ca 40 mil och nästa är nedsliten till hälften. En bekant har en 05:a och den har gått drygt 100 mil och första kopplingen är snart slut.

2. Växellådan är på tok för högt utväxlad på låg och på backen, i synnerhet backen då maskinen med tex ett släp vid backning äter koppling.

3 Fyrhjulsdriften är bara 3-hjulsdrift eftersom lådan ej går att spärra utan är diffad med lite diffbroms. Vid körning i skogen speciellt med en maskin som ej har delad bakaxel så blir ofta ett framhjul hängande i luften och då blir den endast bakhjulsdriven, suck, då måste vinschen fram. På tex vissa Polaris så har dom en odiffad axel fram och in/ur koppling av 4-hjulsdriften sker i framnaven, den blir m.a.o riktigt 4-hjulsdriven och det är otroligt stor skillnad när man kör i skogen, tro mig, jag har blivit frånåkt fler gånger än jag har fingrar och tår varje gång vi kör i skogen.

4 Plastdetaljerna, speciellt fotstöden är extremt utsatta för träd och sten i skogen. Metallkonstruktionen under fotstöden slutar flera cm innan plasten. Detta har jag löst genom att svetsa på fyrkantsrör utanför fotstöden och lagt en längsgående som skydd.

5. Motoroljan rinner ut i luftburken och förstör luftfiltret. Motorn tål inte kraftiga lutningar och pumpar då mängder av motorolja från motorn till luftburken.

6. Kraftiga vibrationer i motorn får alla möjliga och omöjliga skruvar att vibba loss. Jag har tappat skruvar till variatorkåpan och skruvar till växellådan så all växellådsolja rann ut ute i skogen.

7. Många har problem med att avgasröret går av, detta pga att motorn skakar mycket och slutdämpen sitter stumt i ramen medans motorn är gummiupphängd. Jag har löst detta genom att svetsa ett extra fäste till röret och hängt slutdämpen mer avfjädrat.

Listan kan göras längre men jag orkar inte skriva mer just nu.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Danne The King

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 279
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne The King
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #27 skrivet: 8 november 2006 kl. 21:28:48 »
Citat från: "Linhaidestructor"
Linhaien är enligt min mening ett prisvärt alternativ där man får ganska mycke maskin för pengarna men man måste beakta att pröjsar man en 3:de del av vad en riktig maskin kostar får man också bara en 3:de del maskin.

Ska man arbeta och använda atv'n ska man inte köpa en linhai då detta är en hobby/nöjens/grusvägsmaskin och inte någon arbetshäst som många ÅF tyvärr ger sken av.

Eftersom att de flesta bara räknar upp bra sidor ska jag räkna upp ett par dåliga som faktiskt har fått mig att på mindre än ett halvår gå i säljtankar.

1. Variator konstruktionen är klen, detta gäller speciellt kopplingen som är en centrifugalkoppling som inte är gjord för att sitta på en atv. Jag använder min att arbeta med och för att köra i skogen och har på 15 mil kört slut på den första och nu har den gått ca 40 mil och nästa är nedsliten till hälften. En bekant har en 05:a och den har gått drygt 100 mil och första kopplingen är snart slut.

2. Växellådan är på tok för högt utväxlad på låg och på backen, i synnerhet backen då maskinen med tex ett släp vid backning äter koppling.

3 Fyrhjulsdriften är bara 3-hjulsdrift eftersom lådan ej går att spärra utan är diffad med lite diffbroms. Vid körning i skogen speciellt med en maskin som ej har delad bakaxel så blir ofta ett framhjul hängande i luften och då blir den endast bakhjulsdriven, suck, då måste vinschen fram. På tex vissa Polaris så har dom en odiffad axel fram och in/ur koppling av 4-hjulsdriften sker i framnaven, den blir m.a.o riktigt 4-hjulsdriven och det är otroligt stor skillnad när man kör i skogen, tro mig, jag har blivit frånåkt fler gånger än jag har fingrar och tår varje gång vi kör i skogen.

4 Plastdetaljerna, speciellt fotstöden är extremt utsatta för träd och sten i skogen. Metallkonstruktionen under fotstöden slutar flera cm innan plasten. Detta har jag löst genom att svetsa på fyrkantsrör utanför fotstöden och lagt en längsgående som skydd.

5. Motoroljan rinner ut i luftburken och förstör luftfiltret. Motorn tål inte kraftiga lutningar och pumpar då mängder av motorolja från motorn till luftburken.

6. Kraftiga vibrationer i motorn får alla möjliga och omöjliga skruvar att vibba loss. Jag har tappat skruvar till variatorkåpan och skruvar till växellådan så all växellådsolja rann ut ute i skogen.

7. Många har problem med att avgasröret går av, detta pga att motorn skakar mycket och slutdämpen sitter stumt i ramen medans motorn är gummiupphängd. Jag har löst detta genom att svetsa ett extra fäste till röret och hängt slutdämpen mer avfjädrat.

Listan kan göras längre men jag orkar inte skriva mer just nu.


JODÅ det var inte dåligt. Hade varit kul om du också skrev det som var positivt, även om andra gjort innan, så man vet vad just du tycker är både dåligt och bra.
Anmäl till moderator   Loggat
Se & lär - Kungen är här!
_________________________________
Kymco KXR 250 -04 (såld)
Can-am Outlander 800R XT -11 (såld)
Can-am Spyder RSS -15 (såld)
Can-am Outlander 650 PRO+ -20

Utloggad andersc

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 63
  • Total likes: 0
    • Visa profil
andersc
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #28 skrivet: 9 november 2006 kl. 08:18:48 »
Hej på er!

Nåväl, jag har inte kört så mycket i obanad terräng, mest på traktorvägar etc. Det tyngsta jobbet som jag har gjort var att släpa en sprängsten på 300-400 kg i en gammal snösläde. Det gick utmärkt! Viktigt att ha lågt tryck i däcken och att inte tveka med gasen, centrifugalkopplingen tål inte mycket utan rökutveckling... Min maskin går för det mesta till jobbet och att hämta/lämna barn i skolan, passerade 300 mil i förrgår. Omdöme hittills: 1 Terrängegenskaper: Mycket stark, god framkomlighet trots avsaknad av diffspärr fram. Imponerar i snö, 20 cm i 30 graders lutning är inga problem! Behöver dock förses med hasplåt och drivaxelskydd (står på "Todo"-listan). Utväxlingen på lågen kunde varit lägre, det går för fort om man vill precisionsköra utan kopplingsslir. 2 Vägegenskaper: Känns mkt stabil, bekväm och vibrationsfri, sliter däck dock, speciellt fram. Behaglig marschfart i mitt tycke är 55-60 km/h, högväxeln kunde haft en högre utväxling! Byggt en rullgas utan att ta bort tumgasen. 3 Tillförlitlighet: Bultar bör efterdras, annars har jag varit förskonad från problem! Men rostskyddet är obefintligt, ljuddämparens framgavel bl a är snart bortom räddning. Visst skulle det gå på garantin men då sätter de dit samma skit så pågående modifiering är en Simonsdämpare för bilbruk.
4 Sammanfattning: Klart prisvärd maskin! Visst finns det mkt bättre terrängmaskiner och mkt bättre gatmaskiner, men jag för min del behövde den bästa kompromissen mellan pris, terräng- och vägegenskaper + att den skall vara lättmekad, och då tror jag att Linhaien är svårslagen (än så länge)!

_________________
Linhai 300 4x4, med hemmabyggd rullgas...
Anmäl till moderator   Loggat
inhai 300 4x4, med hemmabyggd rullgas...

Utloggad Danne The King

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 279
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne The King
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #29 skrivet: 10 november 2006 kl. 15:42:12 »
Provkörde i går och känner mig nu väldigt delad.
Det som kändes possitivt var:
Framkomligheten, den behövde inte ta i för att ta sig fram i skogen.
Motorn var väldigt tyst och den var väldigt mjuk och skön att köra på vägen. Mjuk och ganska lätt tummgas.
Det som kändes negativt var tyvärr en hel del, dels:
Avsaknad av broms för båda händerna. Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden (hade varit bra då ja ej kan använda fötterna).
Slö broms med vänsterhanden, tog väldigt dåligt.
Back-knappen man var tvungen att ha intryckt för att backa (vad ska den va bra för?) kändes onödig och var väldigt opraktiskt placerad.
Varningsljudet när man hade backen i lät värre än en lastbil (nästan i alla fall) och också onödig och störande.
Accelerationen fanns ju knappt och toppfarten var dålig, ifs så räcker det för skogen men på vägen var den slö.

Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav.
Någon som har tips?
Anmäl till moderator   Loggat
Se & lär - Kungen är här!
_________________________________
Kymco KXR 250 -04 (såld)
Can-am Outlander 800R XT -11 (såld)
Can-am Spyder RSS -15 (såld)
Can-am Outlander 650 PRO+ -20

Utloggad STENE

  • Moderator
  • *****
  • Antal inlägg: 3362
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
STENE
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #30 skrivet: 10 november 2006 kl. 17:57:08 »
"Avsaknad av broms för båda händerna."
Är det någon maskin som har det?

"Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden"
Fotbroms och handbromsen är tar ju båda på alla däck om den skall vara reggad.

"Slö broms med vänsterhanden, tog väldigt dåligt."
Dessa har enligt vissa blivit bättre med tiden när de slits in.

"Back-knappen man var tvungen att ha intryckt för att backa (vad ska den va bra för?) kändes onödig och var väldigt opraktiskt placerad."
Det tar 2 sek att koppla bort den.

"Accelerationen fanns ju knappt och toppfarten var dålig, ifs så räcker det för skogen men på vägen var den slö."
Japp. Accet är inte något man direkt skräms av.

"Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav."
Hur mycket pengar kan du lägga på en maskin?
Anmäl till moderator   Loggat
=============
Linhai Allroad 260 2x4

Utloggad Danne The King

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 279
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne The King
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #31 skrivet: 10 november 2006 kl. 18:52:45 »
Citat från: "STENE"



"Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav."
Hur mycket pengar kan du lägga på en maskin?

Hade inte tänkt lägga så mycket mer än 50-60.000, men allt är ju relativt om man bara får nåt man är nöjd med.
Hittar ja inget som känns bra kör ja vidare med min Kymco (ifs bara på sommarhalvåret och inte offroad som ja igentligen skulle vilja).

Hade några krav till på den nya också :)
Måste kunna koppla till plog och gärna vinch, men det går väl kanske på de flesta.
Anmäl till moderator   Loggat
Se & lär - Kungen är här!
_________________________________
Kymco KXR 250 -04 (såld)
Can-am Outlander 800R XT -11 (såld)
Can-am Spyder RSS -15 (såld)
Can-am Outlander 650 PRO+ -20

Utloggad Danne The King

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 279
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne The King
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #32 skrivet: 10 november 2006 kl. 18:59:23 »
Citat från: "STENE"
"Avsaknad av broms för båda händerna."
Är det någon maskin som har det?

"Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden"
Fotbroms och handbromsen är tar ju båda på alla däck om den skall vara reggad.

På min Kymco är det bakbroms med vänterhand och fot och frambroms med högerhand.
Testa att köra utan fotbromsen, så får jag alltid köra och det känns inte helt ok.
Anmäl till moderator   Loggat
Se & lär - Kungen är här!
_________________________________
Kymco KXR 250 -04 (såld)
Can-am Outlander 800R XT -11 (såld)
Can-am Spyder RSS -15 (såld)
Can-am Outlander 650 PRO+ -20

Utloggad STENE

  • Moderator
  • *****
  • Antal inlägg: 3362
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
STENE
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #33 skrivet: 10 november 2006 kl. 21:54:35 »
Fotbromsen sitter ju så jämrnas illa så jag brukar faktisk inte använda den så ofta. Nästan alltid bara handen. Men jag skulle vlija bygga om systemet som en vanlig hoj. med hand fram och fot bak.

Nu vet jag inte vart du bor men tex fyrhjuling.se på ekerö har ofta en del olika maskiner hemma för test + ett fält bakom knuten som man brukar få ta en repa på. Skall själv försöka åka dit någon dag för att prova http://fyrhjuling.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=313
Anmäl till moderator   Loggat
=============
Linhai Allroad 260 2x4

Utloggad Isso

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 4
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Isso
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #34 skrivet: 11 november 2006 kl. 00:16:30 »
47.900:- på Trenimport för en -06:a? Kan det va nåt?
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Haschi

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 167
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Haschi
Linhai - Bra eller anus?
« Svar #35 skrivet: 11 november 2006 kl. 09:24:01 »
Kan bara intyga att Stene har rätt. Jag använder nästan aldrig fotbromsen, backsummern och backknappen är bortkopplad på min. Mina bromsar tog väldigt dåligt i början men blev bättre efter lite användning, jag påstår dock inte att bromsarna är världens bästa...

Beträffande acceleration och toppfart så har du (tyvärr) rätt. Det skulle iofs vara roligt att provköra Benrings upphottade Linhai för att se vad man kan göra relativt enkelt.

Men om du inte tycker om maskinen så ska du naturligtvis inte köpa den, själv vill jag ha en Outlander 800.. :wink:

// Haschi
Anmäl till moderator   Loggat
Linhai 300 4x4 -06

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 2 [3] 4  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Linhai (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Linhai - Bra eller anus?
 


Online just nu.

597 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 617. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info