*Gäsp*
Tycker du 500an är törstig? Jämfört med vad? Min är inte törstigare än någon annan då vi jämfört. Kommer inte ihåg milförbrukningen då den är ointressant vid terrängkörning utan vi har mätt hur mycket som gått under körning. Tanka fullt/kör/tanka fullt/jämför ett gäng maskiner.
Jag kör väldigt hårt när det är på väg. Kör ofta uppför backar och tar kör utmed telefonledningar och sånt.
Har dock problem med att framdiffen låser sig efter att fyrhjulingsdriften har gått i. Måste backa några centimeter för att den ska gå ur. Annars underbart system!
Ingen aning. Har aldrig haft isär något på den än. Är rädd för att ha sönder något Ska dock lämnas in på service snart då den lampan lyser. Ska se om dom kan kika på det då.
Till Krigarkaj och Föllervonföllerbömsen:Era inlägg har i vissa fall extremt låg nivå i denna tråd, istället för att lägga tid på att redigera och radera allt strunt så varnar jag er härmed för att fortsätta på den nu inslagna vägen.Då era inlägg i mångt och mycket saknar vettig argumentation för er sak så liknar det allt mer s.k trollande. Alltså att ni skriver inlägg vars enda syfte är att trigga bråk.Detta kommer som ni säkert förstår inte långsiktigt att accepteras oavsett om man är initiativtagare till tjafset eller om man bara ger svar på tal.För att än en gång förtydliga.Man kan ha olika uppfattningar i denna typ av fråga, men det ger inte någon rätt att uttrycka sig nedlåtande åt andra, att använda svordomar är onödigt och tyder på bristande respekt för andra, om man vill försvara sin ståndpunkt så gäller det att argumentera för sin sak, inte be andra dra åt skogen för att de har en avvikande uppfattning.