Hej på er, ska kolla en Dinli 450 till helgen som rullat strax över 400 mil, dom har bytt bromsklossar och däck, men finns det några sjukdomar som ska kollas upp lite extra på dessa maskiner? Det är sex ägare på den med försäljare, kan det vara något fel eftersom dom bytt bort ägare så ofta, eller tröttnar man? Det gör inte jag i alla fall om de blir affär. Den är helt otrimmad, men breddad och sänkt är den Trevlig sida ni har här i alla fall
är den vägregad? om den är de så ska den ha under 20hk å då lär inte motorn vara någon fara med.en ostryp dinli ligger på närmare 50hk.
Har det inte varit bekymmer med kamkedjan/kamaxeln på denna modellen?
är den vägregad? om den är de så ska den ha under 20hk å då lär inte motorn vara någon fara med.en ostryp dinli ligger på närmare 50hk.saker som brukar ta slut är lager i bakaxeln. styrleder å spindelleder brukar med ta slut.
Vet du någon som kör sin vägreggade strypt? 99 % tar nog bort spärren
ingen statistik men vad jag vet kör ingen på forumet med strypt maskin.Spärren tar Åf bort i vissa fall.Strypt maskin blir nog lika pigg som moppeHur tar man bort strypningen på den? är de svårt för en nybörjare som jag? Lite kan jag skruva men är inte proffs så att säga.