hej... var o köpte en exakt lika dan som du har igår... är tyvärr ute på jobb i två veckor men ska börja plocka lite när jag kommer hem... så jag kan fota på det du behöver om du orkar vänta så länge... har själv problem med höger hjullager fram, glappar jättemycke... ska byta så fort jag äntrar verkstan... var köper du dina delar... har du några tips på sidor eller återförsäljare så får du gärna skriva adresser till mig... letar efter en verkstadshandbok så man har lite koll på åtdragningsmoment o dyligt... tror inte att det är friläge på dessa modeller... men på min såg jag att det ligger en plåt fastsvetsat över det så kallade friläget mellan låg och backen... kanske är så att dem tagit bort friläget på dem större modellerna, 250 tror jag har friläge...eller vad tror du? ha det bra mvh Thule
Hallå... alla dem slangar du undrar över är bara luftslangar... bild ett luftning utav tanken, därav backventil ifall man välter med bossen... min går framför tanken o hänger ner en bit spelar inte så stor roll... bild två den går upp bredvid luftintaget, precis under sadeln och bild nummer 3 går upp på samma ställe... men som det verkar på min så är det enbart luftslangar inget annat... jag lokaliserade felet på mitt glapp höger framhjul, och det var inpressningen i fjäderbenet till fyrhjulsdriften som glappade...får ett nytt fjäderben idag av dem som jag köpte bossen av... jag hoppas du klarar dig på min info... jag har tyvärr ingen kamera så inga bilder tyvärr.. mvh Thule i kalmar