2.0 uppges lättare och det stämmer säkert...Men man får kolla specifik dimension ifall man skall ha det som argument.Kollar man tex 26x11-14 så uppges de väga 27,2...medan 26x11-14 i vanliga BH uppges väga 27,5Den skillnaden är alltså försumbar.(siffrorna är i pounds så i gram blir det 136)
...och jag har bara gått efter nån amerikansk lista... sååå det kan ju vara total fel också.(dvs inte något Maxxis själva har på nån sida)
Precis, Bighorn 27" för 14" fälg kan nog bli ganska svårt då dem inte ens säljs i staterna, då får man nog köra på någon "kopia".
Bighorn 27/14 finns hos de flesta handlare, Mats Skog & Fritid AB eller Nacka Värmdö Maskin är några som har. Jag fick mina idag så visst finns de, och inget problem med att få tag på.
Bra! Skall opp till Johan i slutet av månaden för service, då ska ja kolla med honom om bighorn 27/14.
Jag beställde mina av Johan, kom idag på en pall så fint så. Ligger nu å väntar på montering
Vill du ange vad dom kostade?
Inte en aning faktiskt, köpte i samband med att jag beställde min maskin.Men här ser du vad NVM tar för däcken: http://www.nvmaskin.se/shop/butik/maxxis-bighorn-2-0/Annars så är ju GoOffroad bland de som är billigast på däck.
Ja jag får kolla med Johan, ev är ett byte av maskin på G också. Köper det mesta av Johan.Vad köpte du för maskin?
Men... Vad ska du köpa för hjuling nu då??