Köp en mxu, du kommer inte att bli missnöjd! Funkar perfekt till det du skrev.Martin A
Lite problem med kamaxlar på -06 -07 men de flesta borde ju vara lagade nu. Köp 08 o nyare. Stelaxel= ingen diffspärr fram som på dom med delad axel! men man klarar sig fint utan.Martin A
Du bör kolla efter långa modeller som man får åka 2 på om du nu skulle ha vägreggat så ni åker lagligt.
nej inte om det är reggat för 2.Trodde korta med 1 sadel bara fick ta 1. Ursäkta
varierar kanske på olika modeller, vart bara osäker om jag missat något!Ska man åka ofta två så skulle jag också tagit en lång modell, men tycker det blir sämre svängradie när man plogar En nyare CF med garanti kvar och få mil kanske kan vara något för TS också , tänkte på budget 35tkr , vägreggat och användningsområden som nämns. Hittade inte många märkesmaskiner med få mil i mitt närområde som var vägreggade när jag själv köpte.Men det är klart att några småfel får man kanske räkna med , även om en del är fixat efter 1-2 år.Mina 2 fel kom inom 1 år , sen har den gått bra senaste 9 månaderna peppar peppar....