Jodå den är bortaplockad om du menar klacken på trottelhuset?Känns som den slirar upp i fart och det är väl variatorn som är boven vad jag förstått av gårkvällens "doktorerande" i ämnet.Funderar på ett V-kit till den nu och undrar om det är rätt väg att gå och vad jag ska välja.Är en 2011 uttagen juli så det är nog inte nya variatorn vad jag förstått.Tips på vad jag ska införskaffa mottages gärna av dom som vet/testat
Jag har ju en -11 så då hade dom inte fått CV-tech,en.Sen hade jag gärna bytt hjul med dig också Rickard hahaFörstår av det jag läst att man kan byta vikter samt fjäder och få en bättre gång och inget remljud vid start.Men vad ska man ha?
Äntligen går maskinen och allt fungerar som det ska Det var motorstyrdonet som gjort sitt!Jag vill tacka alla här på forumet som engagerat sig och läst min tråd och kommit med tips samt idéer på vad felet kunnat vara Vill samtidigt även tacka Motorbiten med personal för sin förstklassiga service och kunskap och betyget är självklart 5 ATV,er av 5 möjliga // Patrik