Mitt förra inlägg kanske borde förtydligas lite, då det mestadels är raptornördar som hänger här.Eatv:n är sexväxlad, till skillnad från Raptorn som ju bara har fem....framåt.Finns det några nackdelar med Eatv då?Självklart!Gillar man att stegra så är det en värdelös maskin då den vill FRAMÅT istället för uppåt.Skall man sen tanka nån gång och bara har en nyckel med sig så måste man stänga av den, eftersom nyckeln behövs i tanklocket.Det är väl typ det.Jo, sen är den ju lite bufflig när man skall vända på en parkering eller nåt, då den ju dels saknar back och dels är rätt stor.Den är i storlek med en Renegade/Outlander, alltså typ en halvmeter längre än en Raptor.Är man över 1,80 så är storleken endast en fördel eftersom man faktiskt får plats och det ser vettigt ut.När jag hade min på annons ringde Magnus Samuelsson och ville köpa, han hade provsuttit en och tyckte den var klart mer lämplig än den Can-Am 450 han hade.CA:n var som en mygga i jämförelse påstod han.Jag tror honom...Jag är 1,72 och det är väl typ där gränsen för harmoni går på en Raptor, är man längre ser det mest bara löjligt ut.Är du lång?
Idé planterad hos far. Boll satt i rullning.
Hellman, fenris, nicke71Vem äger en först?
Men vad faeeen satt och flåsade på till det här inlägget, utan back då går den ju fetbort för mig som sitter i rulle ; (
Fasen va grymt!
Allt går att lösa om man bara vill.Motorcyklar har ibland elektrisk backväxel och något liknande borde ju gå att få på en quad också... så fortsätt dregla!