Just "Komplett livsfarligt" passar annars rätt bra i denna tråden.Men 300spänn för nytt batt är dyrt om man får möjlighet att riskera livet på det gamla.
Jag tror inte just BMW är det bästa för din maskin.Men köper du det likväl skall jag genast sälja min...
....eller kan det vara så att jag letar "ursäkter" när jag egentligen fått så bra mellanpris mot en ny utav Bike att jag troligen åker upp till helgen... och Tibro ligger på vägen... så pass opp!(här skall det alltså inte värmas nåt!)
Lite småturer på stan har det blivit några kvällar och den är ju grym! Dock går den dåligt på höga varv i höga hastigheter. Den misständer liksom lite, missar ett par varv. Jag ska testa nytt tändstift, sen blir det tändspolen om det inte hjälper. Soppa tror jag inte det kan handla om, eftersom det inte är pådragsrelaterat.Och spindelleden har jag nu analyserat klart ock jag kommer testa att skära ur den gamla leden (övre) och försöka stoppa i en ny i röret och svetsa fast. Jag ska botanisera lite på biltema någon dag men typ denna skulle funka om man slipar bort kragen i nederkant:(Nya spindelben kostar ca 2.000 komplett hemskickat, om man hittar ngn som skickar till sverige vill säga)