vi var ganska nära o hade lite kul....tänk vad kul det finns i telge...
Jag kommer troligtvis, jag kanske får med mig 1 till...han kör oreggat, men jag förmodar att vi knappt kommer lämna skogen så de borde ju inte vara några problem.
jo han kom o satt o rensade bort halva sjöbotten från knutarna ...o eftersom vi inte hade nån tr¨åd för dagens körning får jag väl tacka grabbarna för idag...´ritchie o flygande finnen o wolfman o crebble...det var kul.... måste göras om...
Citat från: "BigBadGrizzly"Jag kommer troligtvis, jag kanske får med mig 1 till...han kör oreggat, men jag förmodar att vi knappt kommer lämna skogen så de borde ju inte vara några problem.Kul det kommer att vara fler som kör oreggat...Vi kommer att vara inne på ING1 område helatiden..
Söndag den 22/10Vi träffas KL: 10.00 vid terängbanan.-10.30 Startar med ett var på terängbanan-11.00 Fortsätter in på ING 1 till ett blöthål på 1 hektar där kör vi i ca:1 timme eller tills ni gråter. -12.00-14.00 kör vi endurospåret som är klockrent för fyrhjulingar myckebrantabackar och lerhål. man behöver inte vara rädd för att slå i underredet, det gäller alla slällen vi kommer att köra på.För dom som årkar finns det hur mycke väggar som hälst.........Alla är välkomna 2 oxh 4x4 men 4x4 kommer att ha det roligast....