Lufta bromsar? Det måste f*n varit en kvinna som kom på det. Jag har i em lagt 2h på detta piss. Motsvarande tid på elsystemet hade ju genererat massa steg framåt. Tur jag har fler maskiner som man kan pilla på när tålamodet tryter.
Det är väl inga direkta "hushållssysslor", utan mer normala "husbondejobb", dvs sånt som normala villaägande män pysslar med på helgerna. Men ungefär här känner jag att gränsen för ATV-ankytningen går, så vi släpper det nu. Jag gör helt enkelt en "pelle" och pillar med huset en helg.
Lite återkoppling: Mitt försök att vara normal villaägande man en helg innebar 3 timmar gräsmatteflyttande. Plus 2 timmar bromsmek på miniquadPlus 2 timmar köra fyrhjuling med ungarnaPlus köpa en buggy och provköra den tillsammans med Pelles Suzuki i nån timme i Jönköping.Gick väl sisådär....
Nja. Iochmed lördagens gräsmattejobb är 50% klart. 25% till tar jag ikväll. Sen återstår 25% som tyvärr måste skjutas till sommaren av temperaturskäl. Så jag är väl så nära klar man kan bli just nu faktiskt. Och listan har inte fyllts på ännu. Men att öppet vifta med att listan är klar är ju extremt korkat.