Vilken dag! helt perfekt (fast körde i hundskit en gång.... Raka vägen hem o tvätta för fyfan va färskt de var skvätter gärna inte sånt på kläderna bortsett från de
Haha, först läste jag: körde fast i en hundskit en gång.... Trevlig tråd, å riktigt fin maskin!
haha fan insåg nu att man kan ju tolka de som som att jag körde fast i hundskit men riktigt så illa var de inte men det var så jävla färskt så jag kände två sekunder efter att något var fel o då ser jag härligheten på nerf-barsen, kåpor Tack så mycket Detsamma får man ju säga!
Haha. Jo, fick en inre syn, av en raptor fastkörd i hundskit spekande så det skvätte! Tack tack! Här finns ju rätt snygga plåtar av bilderna och döma, men säkerligen inte dom billigaste... http://delar.biketrade.se/webshop/index/yamaha-raptor-700-specifikt
Jag körde utan.Men ska du ha hasplåt så kolla PRM på Tqsatv.com.Ska kolla där och se, orolig för frakt med tanke på att de inte är småsaker direkt tackTror jooc på forumet sitter på dubbel uppsättning.Ja, jag såg nån bild när han håll på med sin raptor en gång och såg dubbel plåt som täcker motor delen. Ganska säker på att det var han så det är ju värt att kontakta och fråga för det kan ju bli något bra
Vad har du för däck och fälg på din maskin? Riktigt snygga