Japp de står de ......
Ja de e tanken =) ville bara veta om de skulle räcka med 2L å de verkar de ju göra då =) dumt å tömma systemet å sen bli stående för att man inte har mer =)
Grov båt, va sitter de för motor på den nu då?Dessutom finns de inte mycket som slår ett dubbelmontage med 2 färska yama 350hk (såg en anytech...
Kul med puts på grejerna men jag föredrar att köra Alla är ju dock olika. Lite därför jag lämnade Custom MC träsket eftersom alla kompisar putsade medans jag körde. T.ex en kompis ägnade 2 dagar åt att tvätta sin hoj medans jag ägnade 2 timmar... Aldrig varit så petig i hela mitt liv.Körningen är ju såklart viktigast men de kan va skönt att tvätta av efter en körning om den blivit lerig och även om de e taskig väder ute så finns de alltid något man kan göra/putsa på i garaget-så kör jag En liten kuriosa om glykol förresten... blandar du 10% glykol 90% vatten så fryser den vid -10 grader utan tryck. 20% = -20 grader samt kokar vid 120 grader... Ju mer vatten man har i desto bättre kyler det. Jag kör mina hojar på ungefär 20-25% glykol för max kyleffekt samt att jag märker när hojen är på tok för varm då den kokar... Har du i 50/50 kan maskinen koka utan att du märker det (om du inte har lampor och stirrar på hela tiden)Bra input! 20-25% hade jag tänkte skulle vara lagom så kör väl på de när de e dags för mitt byte
Kul med puts på grejerna men jag föredrar att köra Alla är ju dock olika. Lite därför jag lämnade Custom MC träsket eftersom alla kompisar putsade medans jag körde...
"This is my new Raptor 700 and one day i might ride it!"
ser bra ut, den vajern som går efter ramen på höger sida kan du ta bort, det är till 4-broms systemet, skaver bara på ramen samt att du blir av med en massa onödigt på styret samt nere vid bromsen.