Mina knep: Bor inte i storstaden där det bor massa tattare som inte vet skillnad på mitt och ditt. Sen kör jag crossbana till 95% där det ofta är likasinnade och stölder blir därför inget problem Tänkte lite på det Hydro skrev innan. Jag körde custom MC innan. Aldrig varit så nervös i hela mitt liv, jag har hoppat bungeyjump, fallskärm, kör cross plus massa annat men att köra i trafiken med en MC när jag vet vilka idioter det finns där. Sen kommer folk och säger cross är farligt? Snacka om att inte veta vad man pratar om Sen hade jag nu åkt gata med en quad så hade jag nog sett till att inte parkera den på efterblivna ställen typ Tattargatan 22.... Sen skulle jag åtminstone ta ur nyckeln, sen kanske skivlås, den är ju i alla fall lite jobbig att släpa iväg. Sen ännu bättre någon form av kedja från ram till räcke/stolpe.Sen är du extra paranoid så ha vingmutterfästen på din regplåt. När du parkerat så skruva bort plåten och ta med dig den så ingen kan stanna, kolla vad det är för fina grejer, notera var du bor, åka dit och sno den Finns även larm som låter öronbedövande skithögt så fort någon pillar på den