Jävligt sportiga, kan bli snyggt.. dock svårt att säga förens man ser dem monterade
Är man föresten egentligen tvungen att ha 2 speglar om man ska gå efter regelboken?
Jag tror det
Är der RK generellt eller är det bokstavskombinationen du tänker på (520***)?
Både och... RK och DID gör ju typ världens bästa kedjor. sen EXW är ju en X-Ring kedja vilket är bäst enl mig... en icke-ringad kedja är ju racingmässigt bättre eftersom den har lite mindre motstånd, men å andra sidan slits den ut 100ggr så snabbt. icke-ringade kedjor är ofta skälet till många delade motorblock eftersom kedjan slits, folk sträcker, slits, sträck, slits, sträck, *pang* så går den av och vips har man verkstadskvitto på över 10.000kr Edit: Alla quaddar i normalstorlek kör ju 520 kedjor så har jag RK X-ring på min hybrid och DID X-ring på min "R"... DID kedjan är lättad med hål i varje bricka som ska göra den lättare, såklart inget jag märker för det handlar om några gram, å andra sidan håller kedjan sämre. Den kedjan satt på min hybrid innan och en länk sprack när Johan Ax lånade den på en träning och antagligen fick en sten in i drevet eller nått. Så dom lättade kedjorna håller såklart sämre men är bättre för "racing" eftersom dom väger mindre... Men jag tror ingen här på forumet har bruk för en sån
Schysst svar. Jag kör RK exw nu, men den var ju rätt dyr, typ 1100 eller så. Men är den bäst så är det ju inget att fundera på.
Endast prima selection till raptorn
Ja... det funderar jag också på. Faktum är att jag är inte så kaxig med min mongofot ännu. Jag har ju bara sedan en vecka slutat gå med krycka så jag är lite försiktig. Dessutom är foten helt slut på eftermiddagarna och jag har då ont konstant. Så ska jga vara helt ärlig kommer jag nog f*n vänta någon månad extra innan jag ger mig ut på den. Det kan låta konstigt, men jag har lite andra saker i livet som är viktigare än raptoråka, som jag inte vill riskera. Nu njuter jag av att kunna vara några timmar i garaget och pilla, en rätt stor kontrast mot att sitta inlåst på sjukhus.Jag hinner nog åka i sommar ändå ska du se.