En Grizzly går säkert 5000h, det tvekar jag inte på.Nu drar jag upp Honda igen, ursäkta, men en bekants gamla Foreman har gått 4200h.Bara starta och åka.
Varför är en del så rädda för att man är nöjd med sin cf ?Kom upp ur sandlådan
Jobbar man mån-fre så är inte atv:n det första man tänker på när man slutar jobbet utan kanske en god middag och en stund med barnen Angående timmräknare så var det nästan det första patrick satte på sin hoj för om man använder den som arbetsfordon och inte leksakså rullar timmarna fortare än milen och med tanke på det är en pedant vi pratar om så vill han ha koll på timmarna för serviceAnvänder man atvn som arbetsfordon mer än lekfordon så
Nu tyckte jag 700h lät mycket sen 2011. Min pappa skaffade en Grizzly 2009, den har idag gått 420h. Den används dagligen att hämta ved. Plogning på vintern , div nöjes åkning plogning av bana på sjön och vid fiske , jakt mm. Vet inte många som använder sin hjuling mer än han.
Jag funderar på att köpa en första atv. Har fastnat för cfmoto. De verkar vara mest tillförlitliga av de Kina tillverkade. Jag väljer mellan allroad 500 och terralander 625. Är 625 värd det högre priset?Jag ska använda den till lite timmer och ved transport, skogskörning samt vägkörning.
500:an är riktigt tungstyrd om man jämför med andra maskiner utan servo.