Hottade upp min 570 EFI Forest (2014) med lite större hjul och lastrack. Blev en helt annan maskin, den ökade markfrigången pga däcken va helt underbar i skogen!Drivaxelskydd fram/bakVinch framPolaris plogHand och tum värmeLED backljusPolaris original packlåda med lock&ride montagelastrack fram och bakPolaris original bumper fram
Snygg!Ser ungefär ut som min Hur har du kopplat in backljuset? Börjar bli lite trött på att bromsa så man ser när man backar..
Har kopplat lampan via en knapp monterad i lyktan fram, så det är ingen automatik på ljuset utan jag tänder och släcker manuellt
Okej, skulle ju va smidigt att få kopplat så det tänder sig när man lägger i backen tack ändå!
Jag hade planerat det först, funderade på lite olika lösningar. Det finns så vitt jag vet ingen elektronisk lösning klar(att det finns signal att plocka) vad jag hittat. Då återstår det mekanisk lösning, endera en tryckbrytare som man monterar så den ligger mot när växelspaken är i backläge. Detta tror jag blir svårt att få att funka bra. Andra alternativet skulle vara en dragbrytare. Det skulle nog funka bra, dock så lyser ju den även på P då. Men jag sket i det och satt en knapp istället, funkar riktigt bra att kunna köra med den tänd, det gör jag ofta i terrängkörning samt när jag sladdar tantens ridbana i mörker osv!
Montera dessa om du inte har så blir maskinen ännu högre och trevligare!http://www.polarismora.se/ranger/redskap/plogar-mid-size/fjaderjustering-2876463.html