Lär väl blir väldigt slö?Ser farligt att inte ha några skydd för fötterna också
Snarare lite piggare får upp den på bakhjulen nu Det gick inte med mina 30" gorilla . Jag kör såklart inte utan baljorna annars skulle bara göra första åkningen
Att du får upp den på bakhjulen nu beror nog mer på att terminator 32*10 har mer kontaktyta mot backen och skarpare kanter på klackarna än vad gorilla 30*9 har.
Nu är man ju sjukt sugen på terminator 32*12*14. Vad låg priset på?Nån som testat på en Xmr 1000? Ace, såg i däcktråden att du funderade på dessa, blev det dom?Ryms dom utan modifikation?Blir den trött får man väl slänga på variatorkit och rjwc,Men Xmr:en är då inga problem att dra upp på bakhjulen med orginal 30*9*14 gorilla så den borde nog orka bra med 32"
Jag inbillar mig att ja fick dom billigt då han redan hade dom hemmaOch dom är väl inte särskilt lättsålda:)Jag betalar omkring 7k inte förhandlat klart ännu.Förstår inte hur xmr:en kan åka bakhjul? Är ju som en tanks:)Dom ryms på sportsman 850 utan mods men lär ju ta i nånstans vid full infjädring:)
Rättelse. En busig tanks Tror du gjort ett riktigt klipp, baserat på att 28"arna kostar 9.600:- gissar jag att 32"arna landar på minst 12.000