https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=urzwUuiSA-Kq4ASW6oDgAw&url=http://www.rallymanagementservices.com/products/front-plastic-fuel-tank-27l-yamaha-raptor-700&cd=7&ved=0CDsQFjAG&usg=AFQjCNExbuhmrgMRjqnr1JyY-XMaJ7QPsw
Grabbaren blir det ju asfult att ha något på. Nej det funkar inte. Men knastis cylindertank ar ju rätt schysst. Den skulle ju platsa på nerfen med, svartlackad naturligtvis. o>o (inte mitt fel att du har sveriges muppigaste nick); jovisst kanske den tanken passar där, jag får måtta lite. Men risken är att det blir lite väl desert över det med en sån klump där.Usch vad jag är besvärlig, men jag är redan väldigt tacksam för alla ideer! Någon mer?
Har du inte skämt ut dig tillräcklig redan?Finns ju plats mellan a-armar/oljetank/kylar reservoar.
Köp en Hellgade ist
1)Hur ser pumpen ut original.Kan man inte flytta ner den till den lägre tanken istället och låta det rinna från den övre till den undre istället.2) Kan man inte bygga om nersen så att dessa är tanken. Grövre diameter på rören rör som då får lite mängd soppa. Jobbigt om man kör i kanske men borde inte vara farligare än att välta med plasttankar. Kanske inte lämpligt offroad.
Haha, Knastis, balla är att Knastonius är ju mitt mellan namn Men ontopic, tycker att smartast vore ju att göra en tank och sätta under Vänstra bakskärmen eller mellan A-Armarna.Sätter du den mellan A-Armarna blir den någorlunda liten ju med tanke på utrymmet.Blir väl lite klödd att tanka mellan A-Armarna, om du inte som Vwsmurfen sa, flytta original soppa pump till nedre tank istället. Fördelen med att sätta den bak under bakre skärm är väl att du kan ha en större tank samt att den är lättare att kunna tanka sen eftersom du monterar locket längst "uppe" på cylinder tanken, så är de bara att öppna och köra in handtaget/dunken och tanka?För jag antog att du ändå ville öka volymen så pass att du inte ska behöver tanka så ofta, visserligen är 2 liter extra bättre än inget, men varför inte klämma dit 10liter eller mer? Nästan dubbla kapaciteten, blir de mer tid att köra och mindre rännande på macken!