THH har kommit med en MX/snöskoterhjälm med visir, men synd bara att dom inte har fått hem utandningsskydd & dubbelvisir till just dom ÄN
Ha ha ha ha vad i hela he****t är Hjälm ser ut som en lite plast bit vart ska man ha dom?
Man kör aldrig, och jag menar ALDRIG hjuling utan hjälm. Tycker man hjälm är fjantigt eller onödigt bevisar det bara att man inte har något som helst att skydda inne i skallen. Det är just de där gångerna man "skall bara" som det händer, och man ligger där, färdig att brännas till en liten askhög..... Eric, gör om och gör rätt!!!!
Jag har faktiskt kört utan . (mamma's fel )Men har en moped hjälm sådna som dom oftast har på Go cart banor hade en cross hjälm som blev för liten:(Någon som vet en snygg hjälm men billig det ska helst vara cross eller vad rekomenderar ni?Mvh: Eric
Då är det mamma som skall ha pisk!!! FY MAMMA!!! Allt är ju en smaksak, men jag är jättenöjd med min THH. Crosshjälm med visir där man till och med får plats med crossglasögon under visiret om man vill.
Vilken modell har du? Och vart hittade du den? Verkar vara riktigt smidiga!