Citat från: windigo skrivet 6 september 2008 kl. 22:37:30Jag körde med Biltema hjälmen innan jag dunka skallen i backen. Skallen klara sig men hjälmen fick sig en känga. Så det va lika bra att byta ut den när man ändå beställde andra grejer. Kör med KBC moto x7 nu. Kosta 107$ i landet på andra sidan sjön(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) Hur mycket vart det totalt?
Jag körde med Biltema hjälmen innan jag dunka skallen i backen. Skallen klara sig men hjälmen fick sig en känga. Så det va lika bra att byta ut den när man ändå beställde andra grejer. Kör med KBC moto x7 nu. Kosta 107$ i landet på andra sidan sjön(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Jag kör med lidl's Kostar typ bara 399kr so what? Duger lika bra som en för 2999kr Sen är den ju så klart dekaltrimmad
Citat från: Motoya skrivet 6 oktober 2008 kl. 15:14:17Jag kör med lidl's Kostar typ bara 399kr so what? Duger lika bra som en för 2999kr Sen är den ju så klart dekaltrimmad Jisses, hade jag visst d hade jag köpt där istället!!
Citat från: atvmorfar skrivet 6 oktober 2008 kl. 21:20:11Citat från: Motoya skrivet 6 oktober 2008 kl. 15:14:17Jag kör med lidl's Kostar typ bara 399kr so what? Duger lika bra som en för 2999kr Sen är den ju så klart dekaltrimmad Jisses, hade jag visst d hade jag köpt där istället!! Den har varit med om mycket, Fast nu när man har fått en hoj att köra med så börjar den sitta löst Letar efter kindkuddar/något man ska stoppa i.
Skulle aldrig sätta på mig en Biltema Hjälmoch inga plast hjälmar...Endast composit eller kevlar.. inget annat..
Citat från: EKWALLRACING skrivet 13 september 2008 kl. 22:12:19Skulle aldrig sätta på mig en Biltema Hjälmoch inga plast hjälmar...Endast composit eller kevlar.. inget annat..Biltemas är ju ingen plasthjälm